Saímos na prensa

1º Xornada de inclusión cultural e convivencia

Resumo da experiencia do pasado martes 7 de marzo, onde o alumnado de 6º de EP, na 1º Xornada de inclusión cultural e convivencia co CEIP Aquilino Iglesias Alvariño de Abadin.

Saímos na TVG!

Preme na seguinte imaxe:

Saímos na TVG - Día da Muller e a Nena na Ciencia -

Pulse na imaxe para ler a noticia:

Noticia de Lugo: Día da Muller e a Nena na Ciencia CEIP Paradai

No seguinte vídeo pódese ver un resumo do Día da Muller e a Nena na Ciencia, desde o punto de vista das Tic ( Servizo de Audiovisuais da Deputación e Lugo)

video Tic

Saímos na PRENSA: A humanización nos tempos de lecer

O luns 25 de febreiro saímos no xornal "El Progreso", falando sobre a libre elección dos nosos tempos de lecer no  cole.

E tamén na prensa dixital do Progreso (ticar na imaxe para ver o vídeo):

Ciencia lúdica e sen fronteiras e teatro de maiores

Onte 13 de febreiro saímos en prensa por partida dobre:

Contacontos infantil en San Fiz

O pasado mes de novembro os nenos e nenas de 6º de Infantil, fixeron unha visita a guarderia de San Fiz, a contarlles un conto moi entretenido con caixas.

Na seguinte foto pódese ver o artigo de prensa onde queda reflexado:

30 de novembro: XVIII Aniversario da Muralla como Patrimonio da Humanidade

O curso de 5º de PRIMARIA do noso centro, tuvo a ocasión de participar no acto institucional que se celebrou na Mosqueira para celebrar o décimo oitavo aniversario da declaración da Muralla como Patrimonio da Humanidade, e cantaron todos xunto o Cumpleanos feliz.

Preme na imaxe seguinte no periódico da Voz de Galicia:

E na seguinte imaxe podese ver o video e o ben que o fixeron:

Algúns alumnos de 5 anos fixémonos eco da noticia sobre a celebración da maioría de idade da nosa muralla. E para iso, para a sección de Novas do noso corcho, cada un de nós debuxamos a tarta xigante de chocolate. Qué mágoa non poder catala!

A TVG visita o noso cole

Un equipo dos Informativos matutinos da Televisión de Galicia realizou esta mañá unha visita ao Centro co fin de divulgar o noso traballo cotiá .Fixeron dúas conexións en directo;esta primeira correspóndese con Infantil contando unha historia aos maiores na Biblioteca.

A segunda conexión realizouse desde a clase de 2ºB, onde excepcionalmente se xuntaron os dous cursos deste nivel para amosar como  aprender xogando  convivindo.

Moitas grazas ao equipo de A Revista da TVG

Paradai rompe esquemas, El Progreso 9 marzo 2018