Blog de rosana

Vámonos ao cine

E como despedida a este curso tan axetreado, vámonos ao cine a ver a película de "Inside out2" sobre as emocións que estivemos traballando na aula: alegría, ansiedade, medo,vergoña,etc

Ademais as profes prepararon un video de despedida que vimos na gran pantalla.

Visítanos un biólogo

Que sorte temos neste cole!Hoxe veu visitarnos un biólogo para ensinarnos moitos insectos e curiosidades e até puidemos romper con algún que outro medo!

Poñemos en funcionamento a Aula móbil

Co fin de que o alumnado se familiarice co uso das novas tecnoloxías, o alumnado de primeiro fixemos uso da Aula Móbil da que dispoñemos no centro, para realizar dictados coloridos de maneira autodidacta e buscar animais exóticos.

As nosas mascotas

Durante o terceiro trimestre estivemos rematando o Proxecto dos Animais en Ciencias da Natureza e para elo, quixemos endulzar a fin do mesmo coa participación das familias na actividade "As nosas mascotas", mediante a cal as familias que participaron de xeito voluntario trouxeron as súas mascotas; cans, gatos e ata vermes de seda.

Vámonos a cine

E de despedida para este curso tan axetreado vámonos todo o centro ao cine ver a película de "Inside Out 2". Que emoción!

Ademais as profes fixeron un vídeo de despedida para todo o alumnado que vimos na gran pantalla.

Ven a visitarnos un biólogo

Que sorte temos neste cole!Hoxe veu de visita un biólogo para ensinarnos moitos insectos e coñecer moitas curiosidades deles.

Os nenos e nenas de primeiro e segundo desfrutaron moito desta experiencia na que tamén romperon cos medos!

Visita á AVIFAUNA

A finais do terceiro trimestre o alumnado de segundo pasou un día marabilloso en Avifauna,albiscando moitas especies de aves e aprendendo algunhas curiosidades sobre estes preciosos animais.

Día do Medio Ambiente

O Día do Medio Ambiente o alumnado de segundo preparou a súa etiqueta APAGA A LUZ ACENDE O PLANETA, como paso final a todo este proceso onde empregamos os vasos dos iogures moldeados con arcilla e pintados con temperas para despois plantar unha semente que xa está a brotar!

Día das Familias

Traballlamos o Día da Familia a través do conto: "Os meus incríbles veciños". Logo fixemos o debuxo da súa familia e estes bonitos marcos.

Que ben lles quedaron!

Día das Letras Galegas

Este ano o Día das Letras Galegas adicouselle a Luisa Villalta e o alumnado de primeiro para conmemorala fixemos un violín xigante; un dos instrumentos que tocaba a autora e co que pasaba moitas horas "xogando de pequerrecha".

Logo colocámolo no mural colaborativo da entrada e tamén escribiron uns poemas dela nos que logo os nenos e nenas de infantil fixeron uns debuxos.

Dentro do Proxecto de Polos Creativos elaboramos unhas pegatinas co deseño do mapa de Galicia, que logo cada neno levou para a súa casa de recordo por este día.

Ademais, dentro do emblema, "Todos unidos nunha mema lingua" fixemos un mapa xigante no que incluímos as bandeiras que gardan relación co noso alumnado ben por lazos familiares ou de procedencia.

Dentro de cada letra do emblema o alumnado escribiu as palabras en galego que máis lle gustan da nosa lingua.

Medramos aprendendo!

Elaboramos plastilina

A semana pasada fixemos plastilina caseira, mesturando ingredientes conseguimos esta cor tan relaxante!

Pescudamos na Rede

O alumnado de segundo estivo a investigar sobre diferentes inventos chegando ata o ordenador.

Así que, para iniciarnos nalgún deles empregamos a Aula Móvil do centro e fixemos algunha procura na Rede, atendendo sempre ás nocións de seguridade que acabamos de aprender.

Collage e grafismo

Nunha das últimas sesións de plástica, o alumnado de segundo combina a técnica do collage e o grafismo.

O resultado son uns peiteados un tanto especiais para esas caras de revista.

Que a creatividade non teña fin!

Excursión ao Auditorio Gustavo Freire

Na semana pasada o alumnado de 1º e 2º asistiu ao Auditorio para ver a actuación musical "Pedro o lobo", interpretado polos alumnos e alumnas do conservatorio.

Como lles gustou!

Excursión ao Auditorio Gustavo Freire