Día das Letras Galegas

Este ano o Día das Letras Galegas adicouselle a Luisa Villalta e o alumnado de primeiro para conmemorala fixemos un violín xigante; un dos instrumentos que tocaba a autora e co que pasaba moitas horas "xogando de pequerrecha".

Logo colocámolo no mural colaborativo da entrada e tamén escribiron uns poemas dela nos que logo os nenos e nenas de infantil fixeron uns debuxos.

Dentro do Proxecto de Polos Creativos elaboramos unhas pegatinas co deseño do mapa de Galicia, que logo cada neno levou para a súa casa de recordo por este día.

Ademais, dentro do emblema, "Todos unidos nunha mema lingua" fixemos un mapa xigante no que incluímos as bandeiras que gardan relación co noso alumnado ben por lazos familiares ou de procedencia.

Dentro de cada letra do emblema o alumnado escribiu as palabras en galego que máis lle gustan da nosa lingua.

Medramos aprendendo!

blog | by Dr. Radut