1.-Presentación do proxecto
- Aplicacións webs preinstaladas dende servicios centrais
- Aplicacións administrables a través dos entornos web pero non modificables na súa instalación: novos módulos ou servizos ftp.
- Control de usuarios, creación de menús con caegorís, xestión de contidos segundo as recomendacións do proxecto
- Actualización dende servizos centrais
2.-Web do proxecto
- Web do proxecto
- Participación nos foros
- Feedbak da web
- Correo electrónico do proxecto
3.-Revisión de usuarios.
- Respectar usuario webmaster
- Modificar contrasinais admin
- Editar usuarios existentes (bloquear provisionalmente se é o caso)
4.-Control de acceso.
- Revisar permisos de roles de usuarios e explicar "permisos" e "category permissions" en control de acceso.
5.-Crear contidos
- Crear un contido para a páxina principal (sin categoría). Posible páxina de benvida
- Crear contidos para distintos apartados do menú e comprobar o acceso ou non dos distintos roles
- Control de contidos: editar-eliminar
6.-Os menús mediante categorías
- Modificación dos menús actuais: modificación das categorías
- Creación de novos menús: novas categorías-menús-bloques
7.-Creación de contidos 2
- Contidos con imaxes
- Tinymce: procesador de texto en contorno web con certas limitacións
8.-Tipos de contido
- Contido event e calendario
- Contido libro: como se fai un libro
9.-O aspecto físico
- O tema SIEGA intitucional
- Outros temas
10.-Os enlaces primarios e secundarios
Consideramos que a partir desta posta en márcha inicial son os centros os que teñen que ir solicitando axuda e asistencia en temas máis concretos que deberían pedir previamente.
Dependendo das asistencias, penso que con dúas tres asistencias completariamos correctamente o protocol.
Deixariamos para unha terceira ou cuarta asistencia xa cuestións máis específicas pero con necesidades propias de cada centro que nos deberían presentar previamente.