Skip to Content

Inglés

Inglés

VIAXE INMERSIÓN LINGUÍSTICA 1º BACH

INFORMACIÓN VIAXE

DATAS: A SEMANA ANTERIOR A SEMANA SANTA ( 6 OU 7 DE ABRIL ATA O 12- 13 DE ABRIL)

PREZO: 875

PAGOS: PRIMEIRO PAGO DE 300 OU 345 E ( CON MALETA FACTURADA) 20KL MAIS UNHA MALETA DE 10 KL. ATA O 20 DE OUTUBRO.

ESTANCIA EN FAMILIAS CON PENSIÓN COMPLETA. CLASES E EXCURSIONS INCLUIDAS.

 

ADXUNTO MODELO DE PROGRAMA.

 

SAÚDOS

CRITERIOS DE AVALIACIÓN 24-25

CRITERIOS DE AVALIACIÓN E CUALIFICACIÓN INGLÉS CURSO  24-25

 

EDUCACIÓN SECUNDARIA OBLIGATORIA (ESO)

 

A nota final das avaliacións, será o resultado das seguintes porcentaxes:

 

CUALIFICACIÓN 1º- 2º DA ESO

PROCEDEMENTO DE AVALIACIÓN

PORCENTAXE DA CUALIFICACIÓN

Proba Escrita de Grammar e Vocabulary

40% 

Proba Escrita de Reading

20%

Proba Oral de Speaking

10%

Proba Escrita de Listening

10%

Proba Escrita de Writing

10%

Observación sistemática na aula e na producións do alumnado

10%

 

 

CUALIFICACIÓN  3º DA ESO

PROCEDEMENTO DE AVALIACIÓN

PORCENTAXE DA CUALIFICACIÓN

Proba Escrita de Grammar e Vocabulary

35% 

Proba Escrita de Reading

20%

Proba Oral de Speaking

10%

Proba Escrita de Listening

10%

Proba Escrita de Writing

15%

Observación sistemática na aula e na producións do alumnado

10%

 

 

 

 

CUALIFICACIÓN  4º DA ESO

PROCEDEMENTO DE AVALIACIÓN

PORCENTAXE DA CUALIFICACIÓN

Proba Escrita de Grammar e Vocabulary

35% 

Proba Escrita de Reading

15%

Proba Oral de Speaking

10%

Proba Escrita de Listening

10%

Proba Escrita de Writing

20%

Observación sistemática na aula e na producións do alumnado

10%

 

 

 

 

Para os alumnos con ACI da ESO  as porcentaxes serán as seguintes:

 

 

CUALIFICACIÓN ESO(ACI)

PROCEDEMENTO DE AVALIACIÓN

PORCENTAXE DA CUALIFICACIÓN

Proba Escrita de Grammar e Vocabulary

30% 

Proba Escrita de Reading

10%

Proba Escrita de Writing

10%

Observación sistemática na aula e na producións do alumnado

50%

 

 

 

 

 

EDUCACIÓN NON OBLIGATORIA ( BACHARELATO)

 

 

CUALIFICACIÓN EN 1º BACHARELATO

PROCEDEMENTO DE AVALIACIÓN

PORCENTAXE DA CUALIFICACIÓN

Proba Escrita de Grammar e Vocabulary

40% 

Proba Escrita de Reading

15%

Proba Escrita de Listening

10% (Na avaliación extraordinaria, non hai cabida para tal valoración)

Proba Escrita de Writing

25%

Observación sistemática na aula e Speaking nas producións do alumnado

10% (Na avaliación extraordinaria, non hai cabida para tal valoración)

 

CUALIFICACIÓN EN 2º BACHARELATO

PROCEDEMENTO DE AVALIACIÓN

PORCENTAXE DA CUALIFICACIÓN

Proba Escrita de Grammar ( transformations) , Vocabulary e Phonetics.

45% 

Proba Escrita de Reading

20%

Proba Escrita de Listening

10% (Na avaliación extraordinaria, non hai cabida para tal valoración)

Proba Escrita de Writing

25%

 

 

CRITERIOS XERAIS A TER EN CONTA EN BACHARELATO

 

-      

En 1º de bacharelato o 10% de classwork obterase a partir do traballo realizado en clase: 5% corresponderá á participación oral individual ou en parella e 5% corresponderá ás redaccións trimestrais con preguntas orais sobre as devanditas.

-      

En 2º de bacharelato non haberá porcentaxe de classwork e as redaccións para a práctica do exame de Writing serán voluntarias.

 

-      

A nota final corresponderá á suma das probas e a aproximación á alza será a partir do ´7.

 

EXAMES

 

-      

Os exames en cada avaliación faranse en dous días. Un para o Writing e Listening, e outro para o Reading and Grammar.

-      

A duración das probas será de unha sesión de clase ( 50 min). No caso de retraso da profesora polo cambio de clase, o tempo poderá compensarse nunha marxe de 5/ 10 min, se as circunstancias o permiten. En ningún caso, salvo NEAEs, poderá o alumnado pedir tempo extra ou acompañar á profesora a outra aula.

-      

O listening escoitarase un máximo de 3 veces.

-      

O contido das probas :Os readings e listenings serán de tema libre sendo as probas establecidas pola editorial. A parte de gramática e transformacións serán modelos semellantes aos vistos na clase. Se unha alumna/ o falta reiteradamente en época de exames, será a súa responsabilidade poñerse en contacto coa profesora para poñerse ao día sobre os contidos impartidos.

 

CRITERIOS DE CORRECCIÓN DOS WRITINGS

A nota dos writings será obtida seguindo as rúbricas de corrección e puntuación de ABAU:

 

2.2. WRITE A COMPOSITION ANSWERING THIS QUESTION/ THESE QUESTIONS (2,5 puntos) Esta pregunta pretende avaliar a capacidade comunicativa do alumnado no ámbito da produción escrita. Valoraranse os seguintes parámetros:

 · Contido e extensión: O alumnado aborda adecuadamente o tema proposto. Cúmprese o obxectivo e a extensión da tarefa. Non se repiten ideas innecesariamente. Demóstrase madurez e autonomía comunicativas. (0,7 puntos)

· Riqueza e control do vocabulario. Preséntase un uso flexible e correcto dun léxico rico e variado adecuado para tema proposto segundo o nivel requirido. Arríscase no uso de certas expresións sen abusar de expresións idiomáticas (0,6 puntos)

 · Corrección gramatical, ortografía e puntuación: O alumnado ten un repertorio básico de elementos lingüísticos e de estratexias que lle permiten abordar o tema con comodidade. Non comete erros gramaticais básicos, como, por exemplo, omitir ou suxeito diante dun verbo, omitir a -s dá 3ª persoa do singular do presente habitual (she readS), utilizar adxectivos en plural, usar incorrectamente os adxectivos posesivos e demostrativos, non dominar os tempos verbais e outros. Hai poucos erros ortográficos e se empregan correctamente os signos de puntuación. (0,6 puntos)

· Cohesión e coherencia: O alumnado utiliza adecuadamente os conectores e demais medios de cohesión. O alumnado é capaz de organizar as súas ideas para redactar un texto coherente e ben estruturado (0,6 puntos)

 

Se o contido da composición non se adecúa ó tema requirido a puntuación será 0 puntos.

 

 

-      

REVISIÓN DE EXAMES: A profesora ensinará ao alumnado os exames cando considere oportuno en horario de clase e antes da avaliación para a corrección de posibles erros e dúbidas. No caso de que unha alumna/o falte o día de revisión, terá que falar coa profesora para que llo ensine nun recreo que ela teña dispoñible.

 

 

RECUPERACIÓNS

 

-      

A materia de inglés e sumativa en contidos, co cal non se contemplan recuperacións por avaliación. A nota será a suma das tres avaliacións ( 20%-30% -50%) cos seus decimais ( non a que aparece no boletín); isto é, un alumna/o cunha nota de 6,6 nunha avaliación terá como nota no boletín un 6, pero a súa nota final farase coa nota de 6,6.

-      

O alumnado que non acadase a nota final superior a 4,7 poderá facer unha proba de recuperación das tres avaliacións sumativas na convocatoria extraordinaria de xuño.

 

-      

O alumnado coa materia pendente que aprobe a primeira ou segunda avaliación terá a pendente aprobada. Se non se aprobase terá unha proba de recuperación en maio. Se non aprobase a pendente na proba de maio, e aproba a materia de 2º, tamén aprobaría a pendente.

 

 

 

FUNCIONAMENTO DA CLASE

 

-      

A profesora poderá facer os cambios de colocación do alumnado que considere oportunos para impartir a materia co maior beneficio para os alumnas/os.

 

-      

Para calquera dúbida ou aclaración estou ao voso dispor nas miñas horas de tutoría.

 

 

 

 

O alumnado do IES de Soutomaior volve de Inglaterra

O 21 de xaneiro de madrugada chegaban os alumos e alumnas de 1º de bacharelato que participaron no programa de inmersión lingüística.

Este ano, o destino escollido foi Peterborough. Unha vila cun núcleo pequeno pero que deixou pegada a cada un dos integrantes do grupo. Todos os estudantes dormiron e viviron en casas de acollida tendo que poñer en práctica o seu inglés para poder comunicarse no seu día a día.

Nesta viaxe non faltaron as excursións: Cambridge, Stamford e, por suposto, Londres.

Dende o centro queremos agradecer a Irene Alonso Agasalla do Departamento de Inglés pola organización da actividade e pola implicación para que todo se desenvolvera do mellor xeito posible.

See you next year :)

 

 

Na galería da páxina web temos máis imaxes colgadas.

Actividades de Nadal

O Departamento de Inglés organizou para o derradeiro día lectivo do primeiro trimestre varias actividades dirixidas aos máis pequenos do centro.

No recreo, tivo lugar no patio cuberto unha actividade na que os diferentes cursos de 1º da ESO interpretaron panxoliñas típicas en inglés.

                 

Por otra banda, na última semana antes das vacacións estiveron expostas velas típicas de Nadal deseñadas polo alumnado de 1º da ESO, que formaron parte dun concurso.

As fotos co alumnado premiado e coas actuacións están expostas na galería.

PROGRAMACIÓNS INGLÉS 2023/24

PROGRAMACIÓNS INGLÉS 2023/24.

Halloween no IES de Soutomaior

O luns e o martes previos á festividade de tódolos Santos, o IES de Soutomaior estivo preparado para a ocasión.

Os Departamentos de Inglés e educación Plástica e Visual traballaron xunto co seu alumnado a contrarreloxo logrando un ambiente terrorífico. Tamén os timbres de entrada, saída e cambio de clase mudaron o seu ton clásico por sons típicos de Halloween.

Para favorecer a participación do alumnado, organizamos dúas actividades nos recreos:

Os grupos de 1º e 2º da ESO puideron participar no concurso da Caixa Misteriosa, que contou coa colaboración de Secretaría e, para rematar o festival, no recreo do martes, organizouse un concurso de disfraces no patio no que puido participar todo o alumnado do centro.

Queremos agradecer o esforzo extra dos Departamentos organizadores logrando que a rapazada puidera disfrutar de dous días diferentes.

Pódense ver máis imaxes do evento premendo na seguinte ligazón: galería.

CRITERIOS DE AVALIACIÓN INGLÉS 23-24

CUALIFICACIÓN 23-24

 

ESO

 

A nota final das avaliacións, será o resultado das seguintes porcentaxes:

 

 

CUALIFICACIÓN 1º- 2º DA ESO

PROCEDEMENTO DE AVALIACIÓN

PORCENTAXE DA CUALIFICACIÓN

Proba Escrita de Grammar e Vocabulary

40%     

Proba Escrita de Reading

20%

Proba Oral de Speaking

10%

Proba Escrita de Listening

10%

Proba Escrita de Writing

10%

Observación sistemática na aula e na producións do alumnado

10%

 

 

CUALIFICACIÓN  3º DA ESO

PROCEDEMENTO DE AVALIACIÓN

PORCENTAXE DA CUALIFICACIÓN

Proba Escrita de Grammar e Vocabulary

35%     

Proba Escrita de Reading

20%

Proba Oral de Speaking

10%

Proba Escrita de Listening

10%

Proba Escrita de Writing

15%

Observación sistemática na aula e na producións do alumnado

10%

 

 

 

 

CUALIFICACIÓN  4º DA ESO

PROCEDEMENTO DE AVALIACIÓN

PORCENTAXE DA CUALIFICACIÓN

Proba Escrita de Grammar e Vocabulary

35%     

Proba Escrita de Reading

15%

Proba Oral de Speaking

10%

Proba Escrita de Listening

10%

Proba Escrita de Writing

20%

Observación sistemática na aula e na producións do alumnado

10%

 

 

 

 

Para os alumnos con ACI da ESO  e PDC as porcentaxes serán as seguintes:

 

 

CUALIFICACIÓN ESO(ACI)

PROCEDEMENTO DE AVALIACIÓN

PORCENTAXE DA CUALIFICACIÓN

Proba Escrita de Grammar e Vocabulary

30%     

Proba Escrita de Reading

10%

Proba Escrita de Writing

10%

Observación sistemática na aula e na producións do alumnado

50%

 

 

 

 

BACHARELATO

 

 

CUALIFICACIÓN EN 1º BACHARELATO

PROCEDEMENTO DE AVALIACIÓN

PORCENTAXE DA CUALIFICACIÓN

Proba Escrita de Grammar e Vocabulary

45%     

Proba Escrita de Reading

15%

Proba Escrita de Listening

10% (Na avaliación extraordinaria, non hai cabida para tal valoración)

Proba Escrita de Writing

20%

Observación sistemática na aula e Speaking nas producións do alumnado

10% (Na avaliación extraordinaria, non hai cabida para tal valoración)

 

CUALIFICACIÓN EN 2º BACHARELATO

PROCEDEMENTO DE AVALIACIÓN

PORCENTAXE DA CUALIFICACIÓN

Proba Escrita de Grammar e Vocabulary

40%     

Proba Escrita de Reading

15%

Proba Escrita de Listening

10% (Na avaliación extraordinaria, non hai cabida para tal valoración)

Proba Escrita de Writing

25%

Observación sistemática na aula e Speaking nas producións do alumnado

10% (Na avaliación extraordinaria, non hai cabida para tal valoración)

 

 

Inmersión lingüística en Salisbury

Despois duns anos sen sairmos ao extranxeiro por mor da covid, o 26 de marzo, o alumnado de 1º de bacharelato do IES de Soutomaior partiu hacia Salisbury.

O obxectivo era coñecer unha cultura diferente así como mellorar o dominio da lingua inglesa. Qué mellor que durmir no fogar dunha familia nativa coa que interaccionar para acadar o proposto.

Ainda que as veces o tempo non acompañou, puideron visitar lugares moi interesantes coma Londres e Bath.

Dende o centro queremos agradecer ao Departamento de Inglés con Irene Alonso á cabeza por organizar a viaxe. Tamén agradecemos enormemente o compromiso ás profesoras Sandra Soliño e Lucía Galván porteren acompañado a Irene e a todo o alumnado nesta aventura.

Halloween no IES de Soutomaior

Halloween en Rótulo "halloween" - GIF Animado | REYGIF

 

Os días 27 e 28 de Outubro o alumnado do IES de Soutomaior puido disfrutar e participar do Halloween gracias ao traballo do Departamento de Inglés que ambientou o centro para a ocasión e deseñou algunhas actividades para motivar a participación dos rapaces e rapazas do instituto:

O xogo do obxecto misterioso gozou dun gran éxito.

      Para ver máis imaxes pódese consultar a galería.   

 

 

 

The secrets of our high school

Distribuir contido


by Dr. Radut