Catro estudantes de Bacharelato do IES, entre os Mellores Expedientes de Centros de Ensino Medio de Galicia

Os alumnos Anxo Barcia Ferreira, Paula Canosa Álvarez, Laura Fresneda Muíña e Fernando López Gómez foron convocados para participar no Acto de Recoñecemento aos Mellores Expedientes de Centros de Ensino Medio de Galicia, reservado para o alumnado que alcanza unha nota de acceso á universidade de 9 na parte xeral das ABAU.O actocelebrouse o xoves 24 de xuño no Salón Nobre da USC e foi presidido polo Reitor da universidade compostelá (ver vídeo a partir de 1h 29min).

A maiores, Anxo Barcia Ferreira alcanzou un 9,82 na suma da parte xeral e o Bacharelato, cualificación que o sitúa entre os 44 mellores expedientes galegos.

Ademais, estes catro alumnos, xunto con Rosa Alonso, Xoel Boullosa, Marco Campos, Martín Otero, Mar Ruíz e Mara Vidal, presentáronse ás probas dos Premios Extraordinarios de Bacharelato ao obter unha nota media igual ou superior a 8,75 nesta etapa. Noraboa!