Ti Decides!

Un curso máis, esta mañá deu comezo Ti Decides, un programa de accións socioeducativas non formais que o Concello de Soutomaior ofrece aos centros educativos coa finalidade de promover condutas máis saudables e respectuosas así como pautas de carácter preventivo ante condutas aditivas entre a poboación escolar do municipio.

Este conxunto de accións accións mesturan metodoloxías convencionais e outras máis disruptivas cuxo labor é a prevención de hábitos e condutas de risco, de adiccións, no desenvolvemento emocional e nas habilidades sociais básicas, na educación en valores e na xestión de conflitos, na conformación da cidadanía e identidade dixital, nas relacións  afectivo sexuais, etc. Tamén son accións enfocadas á toma de decisións poñendo en valor a información e a selección como elementos referentes á hora de abordar calquera proceso que implique ter que optar e polo tanto asumir as consecuencias do que decidimos.

Hoxe a quenda correspondeulle ao alumnado de 3º ESO cun obradoiro que aborda a sexualidade e no que se produndiza sobre as ciberviolencias da man de Leticia Costas, formadora e consultora de Innovación e Metodoloxías de Deseño Centrado nas persoas, e  Rosana Martínez, Docente-Investigadora Predoutoral na Universidade de Vigo especializada en violencias sexuais, ciberviolencias no colectivo adolescente e Educación afectivo-sexual.