Quen vive aí?

Comecemos por fixarnos no chan que pisamos. Esa é unha terra viva. E así, os amigos e amigas de Teixugo S. Coop Ambiental voltaron ao noso instituto para, no marco do Plan Revitaliza da Deputación e grazas ao Departamento de Bioloxía e Xeoloxía, seguir formando o alumnado de 1º ESO na compostaxe, unha estratexia colectiva que procura reducir a cantidade de residuos que acaban no colector e precisa de todos e todas nós coa finalidade de pechar o ciclo da materia orgánica, ademais de axudar a frear o cambio climático.

En concreto, os rapaces e rapazas identificaron os invertebrados presentes no composteiro, sinalando a súa función no proceso da compostaxe, a través de sinxelos capturadores de fauna e material de aumento e chaves dicotómicas.

Ademais, o alumnado de 1º ESO tamén está a coñecer mellor o mundo dos fungos grazas á plantación de cogomelos e shiitake en alpacas que temos no IES. Moito che nos presta esta colleita! A que si?