O Plan Revitaliza volta ao noso centro

Esta semana o Plan Revitaliza achegou ao alumnado a problemática dos residuos para seguir afondando na conscienciación da súa xestión e da responsabilidade que temos todos e todas na súa redución e separación a través de alternativas necesarias como a compostaxe.

No marco deste programa educativo impulsado pola Deputación de Pontevedra, o Departamento de Bioloxía e Xeoloxía organizou dúas charlas orientadas ao alumnado de 1º ESO e 1º BACH.

Da man de Teixugo S. Coop Ambiental, os máis cativos e cativas coñeceron máis polo miúdo quen son os "intrusos no composteiro". Nesta actividade analizáronse os residuos impropios que se poden atopar nos composteiros, a súa orixe, composición e os seus efectos sobre o medio. O principal obxectivo da charla foi identificar os microplásticos e coñecer o seu impacto ambiental.

Por outra banda, o alumnado de Bacharelato conseguiu, a través de sinxelos capturadores de fauna e material de aumento e chaves dicotómicas, realizar a identificación de invertebrados presentes no composteiro, sinalando a súa función no proceso da compostaxe.