Obradoiros de Habilidades Sociais

O alumnado de 1º e 2º ESO rematou onte o ciclo de Obradoiros sobre Habilidades Sociais que impartiron durante o mes de febreiro as monitoras de Amaina, Asociación para a Promoción da Saúde, no marco do Programa TI decides!, organizado pola Concellería de Xuventude de Soutomaior.

Estas sesións tiveron como finalidade formar o alumnado en habilidades sociais básicas para mellorar a convivencia e comunicación. Este programa contempla unha segunda parte na que o alumnado que se presente voluntario poderá formarse en Mediación Xuvenil e formar parte do equipo que se vai poñer en marcha no instituto durante este curso.

Esta é unha experiencia piloto promovida pola OMIX en colaboración do Departamento de orientación do centro.