Pilabot, recicla con enerxía

O programa Pilabot, recicla con enerxía, da Consellería de Medio Ambiente, presentouse onte no noso IES ante o alumnado de 1º ESO, que está participando na campaña de recollida de pilas e alimentadores.

Na charla informouse dos tipos de pilas, as súas partes e compoñentes, as repercusións que teñen sobre o medio, e en que consiste a súa reciclaxe. A nosa convidada concluíu a súa exposición cun xogo de preguntas no que, a traves da aplicación kahoot, se fixeron dous grupos para ver que rapazas e rapaces estiveronmáis atentos. E abofé que o estiveron, porque non erraron nin unha.

Mais esta campaña non é descoñecida para nós porque dende hai dúas semanas temos polo noso centro a Pilabot, un robot que ten que cumprir coa súa misión, protexer o medio ambiente minimizando a contaminación xerada polos residuos de pilas, polo que solicita axuda ás novas xeracións a través dun concurso para centros educativos no que o noso alumnado se está aplicando e moito. Ademais, o centro que máis pilas recolla, terá premio.

Esta iniciativa están sendo organizadas polo Departamento de Bioloxía e Xeoloxía.