O IES de soutomaior na MEGABAU

A MEGABAU é un evento de homenaxe ao estudantado con mellores expedientes Galicia ABAU 2024 e aos seus centros educativos. Por primeira vez, a Universidade da Coruña organizou este evento en colaboración coas outras dúas universidades públicas galegas e a consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional.

Nel, alumnado do IES de Soutomaior, Lucía Castrillo Sánchez e Samuel López Lorenzo foron convidadas ao Coliseum da Coruña xa que as súa cualificacións estiveron por enriba dun 9 no proceso de selectividade.

Dende o centro queremos dar a noraboa a estos dous alumnos e as súas familias polo seu esforzo e dedicación durante os seis anos de vida académica no IES de soutomaior.