Torneos de baloncesto e xadrez intercentros

O IES de Soutomaior foi de visita a Redondela para participar en dous campionatos.

O primeiro tivo lugar o venres 26 de maio na Alameda Castelao de Redondela. Iago López Casas (1ºESOA), Xabier Vilán Guisande (1ºESO C), Víctor Pereira Rodrígues (2ºESO A) e Rodrigo Lorenzo Comesaña (2ºESO B) tiveron a oportunidade de medirse con xogadores e xogadoras doutras localidades na modalidade oficial de xadrez na que xa competiran no IES de Soutomaior en anteriores datas.

Independientemente dos resultados, a experiencia foi agradable e seguro que o alumnado quedou con gañas de continuar mellorando neste deporte tan intenso.

O luns 29 de maio tivo lugar no polideportivo do IES Mendiño de Redondela o campionato intercentros de baloncesto. Os profesores de educación física Ana Fervenza e Modesto Campos, que organizaron a nosa participación no evento, acompañaron ao alumnado que `participou cun total de tres equipos na categoría infantil (1º e 2º da ESO).

O resto das imaxes de ambos eventos atópanse na galería.