Excursión fin de etapa a Barcelona 2023

Tras pasar gran parte do curso traballando coa financiación e a organización da viaxe, o martes 28 de marzo ás 5:40 da mañá, o alumnado de 4º da ESO e o profesorado acompañante partiu rumbo a Barcelona ilusionado con vivir unha gran experiencia.

Nesta excursión puidemos coñecer as zonas máis importantes de Barcelona, a cidade de Tarragona e , aproveitando que durmiamos en Salou, visitar o parque de Port Aventura.

As fotos colgadas na galería podense consultar aquí.

Dende o IES de Soutomaior queremos agradecer ás familias a súa participación na organización da viaxe así como a axuda e cordialidade co desenvolvemento da súa financiación.

Tamén queremos agradecer ao alumnado participante o seu comportamento e disposición para manter o grupo unido, o que é imprescindible para realizar tódalas actividades con normalidade.

Por último, agradecer aos profesoras acompañantes Lucía López Senín e Paula Veiga a súa colaboración e o seu bo ánimo axudando a que non se producira ningún contratempo.