PROXECTO DE INVESTIGACIÓN STEMBACH

O pasado martes, os alumnos de 2º BAC Alexandre Conde Julián e Raúl Dapía Justo defendían no Paraninfo do IES Otero Pedrayo o seu traballo de investigación "¿Racismo en los libros de texto? Una reflexión narrativa-visual", dentro do marco STEMBACH.

Nel analizaron e compararon como se trata o tema das razas humanas en dous libros de texto separados por case un século: un de Historia Natural do ano 1910 e outro de Antropoloxía do 2009. Foi unha exposición magnífica, avalada por un traballo magnífico.

Grazas ás titoras da Universidade de Vigo, María Esther Martínez Figueira e Silvia Sierra Martínez, así como á titora do IES Otero Pedrayo, Mª del Pilar Rodríguez Vázquez, por guiar ao noso alumnado na consecución dun traballo de excelencia como o exposto. Grazas, tamén, ao tribunal por outorgarlle a máxima nota aos nosos alumnos.

Mil parabéns Alexandre; mil parabéns Raúl. Orgullo de alumnado!