Nace un novo blog no Planeta MGB: "Dairas"

Hoxe, co motivo da visita da TVG ao MGB para interesarse polo novo proxecto do Taller de Creación Artística, "Dairas", aproveitamos para dar a coñecer á Comunidade Educativa o nacemento dun novo blog dentro do Planeta MGB.

O seu enderezo http://dairasmgb.blogspot.com, e estas as súas intencións:

"Dairas" pretende unha reflexión á realidade de miles de persoas que padecen as consecuencias das guerras, das disputas do territorio.... Miles de nenos viven ao limite cada día coa esperanza de poder cambiar o seu destino. Este traballo debe ser quen de transmitirnos a crúa realidade de un campamento de refuxiados, guiados por unha personaxe principal, Ahmed, coa ilusión e convencemento de que é posible unha situación mellor. As ferramentas a utilizar son a fotografía, modelado de plastilina, música...ero o máis importante, a mellor ferramenta coa que contaremos, será o factor humano, a ilusión e dedicación dos nosos alumnos e alumnas.

pd: estade atent@s a TVG na fin de semana, de 12 a 14 horas, o sábado ou o domingo saímos na tele!!