Gañadores da competición ViSH

A plataforma de recursos de ciencia "Virtual Science Hub" (ViSH), organizou unha competición para premiar as experiencias mais atractivas subidas ao seu portal. A devandita competición presentáronse centros de ensino, investigación e divulgación de toda Europa. Segundo os organizadores, os evaluadores seguiron a avaliación baseándose no estandar LORI (Learning Object Review Instrument) e as e-Excursions ou Excursións virtuais acadaron un elevado nivel en canto a contidos e forma.

Os alumnos de 2º de bacharelato da materia de Xeoloxía do noso centro, obtiveron o primeiro premio absoluto e o primeiro premio na categoría de Estudos medioambientais ca súa e-Excursion "Guía de identificación de minerais mediante códigos QR". Unha representación de alumnos recollerá o premio en Bruxelas durante o mes de xaneiro de 2014.

Parabéns aos premiados!

Ciencia e Proxectos Europeos

No IES David Buján os proxectos europeos están íntimamente relacionados cos proyectos científicos. Deste xeito, proxectos coma inGenious, Global Excursion ou Xplore Health están a verse incluidos dentro do currículo de materias denominadas STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics)

O seguinte artigo foi publicado o mes de marzo no diario "El Metropolitano"