O alumnado do STEMbach reciben o diploma e o trofeo do primeiro premio da Fundación Endesa

Gracias o traballo presentado o certame “VIII Premios Ecoinnovación de la Fundación Endesa” os alumnos do bacharelato de excelencia do IES As Lagoas forón merecedores do primeiro premio na categoría de “Resolver un problema medioambiental”.

Este traballo realizouse realizados durante os últimos cursos no campo da bioconstrución e queda plasmado no seu proxecto máis importante como é a edificación bioclimá-tica construida no patio do instituto.

Parabens para o alumnado!

ARTIGO COMPLETO DA NOVA

RESUMO DA NOVA

ÚLTIMOS RECOÑECEMENTOS DO NOSO ALUMNADO

Estes son os últimos recoñecementos do alumando do IES As Lagoas, alumnos e alumnas  e centro do que estamos  orgullosos. Parabéns a todos e ánimo para seguir co traballo despois das vacacións!

Parabéns a todos e todas!

ELISA VARELA , 1º PREMIO NACIONAL  DO CONCURSO DE RELATO CORTO “COCA COLA”

O venres 21, Elisa Varela, alumna de 2º ESO, acompañada pola súa profesora Elizabeth Garrido, recibiu en Madrid o 1º premio do concurso de Relato Curto de Coca Cola polo relato titulado “ Como un mar y un río” ,  que aparecerá pronto na revista do noso centro.

Parabéns Elisa!

LEIRE CASTRO, RECIBE UNHA DAS BECAS ESTATAIS DE EUROLINGUA

Leire Castro, de 4º ESO, obtivo unha das 20 becas estatais concedidas por Eurolingua en todo o estado a alumnos/as de ESO e BAC. A beca lle permite recibir un período formativo de dúas semanas en Derry (Irlanda) e a obtención dun certificado de nivel.

Parabéns Leire!

ALUMNADO DE 2º BAC ACUDE AO ACTO DE RECOÑOCEMENTO DOS MELLORES EXPEDIENTES DE ABAU.

Acudimos á Coruña, o venres 21, para recoller os diplomas que recoñecen os mellores expedientes das ABAU deste ano. Máis de 1000 xoves foron homenaxeados polos reitores das universidades públicas e o Conselleiro de Educación, entre eles o nos alumnado.

PREMIOS CERTAME DO TEATRO “LAGOAS Á ESCENA”

Nun ámbito máis caseiro, o luns 17 de xuño, entregamos no Salón de Actos os premios do 1º certame de teatro celebrado no instituto. Todos os participantes recibiron o seu premio. Foron os seguintes:

• Premio á mellor obra: Un xoguete para Goldoni, do alumando de Artes Escénicas de 2º de BAC do noso instituto, dirixidos por Xavier Álvarez Cid
  • Premio do público á mellor obra: O club das poetas mortas, do grupo de teatro organizado pola ANPA do centro, dirixido por “Lele” Álvarez.
  • Accésit á mellor obra: Escombros do Colexio Santa María Nai, Maristas, dirixidos por Alba de Evan.
  • Premio á mellor interpretación individual: Martina Llamas Fernández, do IES As Lagoas,  pola súa interpretación no Club das poetas Mortas.

SAEN NA RADIO NACIONAL E NA PRENSA LOCAL: OS TALLERES DE ESCRITURAS ANTIGAS

XA SAEN NA RADIO E NA PRENSA OS NOSOS TALLERES

ESCRITURAS ANTIGAS GREGAS

MENCIONADOS NA

PROGRAMA "HOY POR HOY" DE ÁNGELS BARCELÓ

DO MÉRCORES 12/6/24

LA VOZ DE GALICIA DO MARTES 11/6/2024:

Alumna do IES As Lagoas recibe o premio do I Premio Breviter

Hoxe, 12 de xuño, Eliana Correa, de 1º BAc E recibiu no IES Xelmirez I, en Santiago de Compostela, o premio Breviter, organizado polo centro compostelà, na modalidade de audiovisual.

O seu traballo nos fai reflexionar sobre os peligros de non pensar no planeta.

Parabéns Eliana!

-

Alumnos premiados no X CONCURSO DE CURTAMETRAXES SOBRE DOAZÓN E TRANSPLANTES DE ÓRGANOS

Os alumnos de 1º de bacharelato do IES As Lagoas de Anatomía aplicada participaron no X concurso de curtametraxes organizado por ados e a consellería de sanidade,a nivel autonómico, sobre doazón e transplantes de órganos. Resultaron gañadores do segundo premio unha curtametraxe presentada polos alumnos: Carlos Miguel Hermida, Elena Flórez, Carla Gascón, Cristal Daniela Mota e Laia Rodríguez.

Parabéns para este equipazo, polo traballo feito, unha curta que ten por título: "Elixe o teu final...."

Alumnos do bacharelato de excelencia gañan o primeiro premio da VIII EDICIÓN - PREMIOS A LA ECOINNOVACIÓN da Fundación Endesa

Os alumnos do bacharelato de excelencia do IES As lagoas gañaron o primeiro premio na categoría  'Identificar solucións a un problema ambiental' da VIII edicion dos “Premios a la Ecoinnovación” da Fundación Endesa. Presentaron unha solución innovadora e orixinal o problema ecolóxico ou medioambiental da edificación sostible. Deseñaron e realizaron unha solución construtiva respectuosa co medio ambiente e coas persoas concretando ese facer no “Módulo Bioclimático”.

CANGURO MATEMÁTICO 2024

Moitos parabéns ao noso alumnado premiado, cos seguintes premios:

CATEGORÍA 3º ESO

1º premio
Pablo Freire Fernández

4º premio
Xohán Martínez-Risco Mato

CATEGORÍA 2º BACHARELATO:

1º premio
Raquel Freire Fernández

CONCURSO "JÓVENES TALENTOS DE RELATO CORTO" (ORGANIZA COCA-COLA)

Parabéns a nosa alumna Elisa Varela López por resultar gañadora da fase provincial e autonómica da 63ª edición do Concurso Jóvenes talentos de relato corto organizado por Coca Cola. Moita sorte na fase estatal!!!!