STEMbach

O ALUMNADO DO STEMBACH RECIBEN O DIPLOMA E O TROFEO DO PRIMEIRO PREMIO DA FUNDACIÓN ENDESA

Gracias o traballo presentado o certame “VIII Premios Ecoinnovación de la Fundación Endesa” os alumnos do bacharelato de excelencia do IES As Lagoas forón merecedores do primeiro premio na categoría de “Resolver un problema medioambiental”.

Este traballo realizouse realizados durante os últimos cursos no campo da bioconstrución e queda plasmado no seu proxecto máis importante como é a edificación bioclimá-tica construida no patio do instituto.

Parabens para o alumnado!

ARTIGO COMPLETO DA NOVA

RESUMO DA NOVA

Alumnos do bacharelato de excelencia gañan o primeiro premio da VIII EDICIÓN - PREMIOS A LA ECOINNOVACIÓN da Fundación Endesa

Os alumnos do bacharelato de excelencia do IES As lagoas gañaron o primeiro premio na categoría  'Identificar solucións a un problema ambiental' da VIII edicion dos “Premios a la Ecoinnovación” da Fundación Endesa. Presentaron unha solución innovadora e orixinal o problema ecolóxico ou medioambiental da edificación sostible. Deseñaron e realizaron unha solución construtiva respectuosa co medio ambiente e coas persoas concretando ese facer no “Módulo Bioclimático”.

O NOSO MÓDULO NA TVG

Nova da TVG 21/03/2023

Alumnos de bacharelato de Ourense crean unha casa pasiva

VISITA A LUGO ( 3/03/2023)

O alumnado do STEMBach visita en Lugo o Impulso Verde, un edificio municipal refrente no mundo da construccoón, bioclimatización e eficiencia enerxética.

Nova do Concello de Lugo

MÓDULO BIOCLIMÁTICO

O xoves, 2 de febreiro, presentamos con moito orgullo o primeiro resultado do STEMBach: o módulo bioclimático.

PARABÉNS AO PROFESORADO E ALUMANDO DO PROXECTO!!!

Ao acto acudiron representantes da administración educativa e de institucións da cidade. Podedes ver a repercusión que tivo na prensa nos seguinte enlaces.

Consellería de Educación

La Voz de Galicia

Faro de Vigo

Segunda promoción do STEMBach

O mércores 18 a nova promoción de alumnos e alumnas que cursaron os dous cursos do STEMBach presentaron os seus proxectos ante un tribunal formado por profesores da Universidade de Vigo e do propio centro. E o fixeron de 10. Parabéns!

Faro de Vigo: https://www.farodevigo.es/ourense/2022/05/19/bachillerato-alumnos-excelentes-66257306.html

Proxectos do alumnado 2020-2022   atallo

Solicitude