Escola de...
Enviado por ceippio12 o Mér, 2020-02-19 19:43
|
|
Escola de Nais e Pais
O Decreto 8/2015, do 8 de xaneiro, que desenvolve a Lei 4/2011, establece no seu artigo 27 que cando así se determine no plan de convivencia de cada centro e cos requisitos que se establezan naquel documento, poderán crearse as escolas de nais e pais para por iniciativas tendentes a previr e resolver conflitos de convivencia, mellorar a convivencia e fomentar o respecto mutuo e a tolerancia no centro educativo. As referidas propostas serán elevadas ao consello escolar de cada centro e serán recollidas na memoria anual da Comisión de Convivencia.As escolas de nais e pais, como recurso e espazo facilitador da participación das familias, representan unha oportunidade para a mellora da calidade na relación familias-escolas, que constitúe un piar fundamental para calquera sistema educativo.
Co obxecto de promover a creación e o efectivo funcionamento das escolas de nais e pais previstas na lexislación vixente e nas iniciativas vinculadas a programas educativos institucionais, como modo de garantir a convivencia pacífica e a participación das nais, dos pais e dos representantes legais, como integrantes de pleno dereito da comunidade educativa.
|
|
Enviado por ceippio12 o Lun, 2007-04-16 14:24
Revista "Ollos de Aula" da Coordenadora Galega de Equipos de Normalización Lingüistica
|
|
Audición e linguaxe |
|
|
|
Educación Física |
|
|
- XOGO LIBRE. XULIO IGLESIAS MIRANDA. MESTRE EF
- EDUCACIÓN FÍSICA E IGUALDADE DE XÉNERO. XULIO IGLESIAS MIRANDA. MESTRE EF.
- SAÚDE E EDUCACIÓN FÍSICA. IGNACIO LÓPEZ PRESEDO. MESTRE EF. A área de Educación Física presenta unhas características diferentes as demais áreas do currículum escolar, en canto a que as actividades que nela se desenvolven non son só de tipo cognitivo, senón que tamén son físicas.
- ATENDER PARA ESCOITAR, ESCOITAR PARA ENTENDER. IGNACIO LÓPEZ PRESEDO. MESTRE EF. A un neno sen interese, que nas clases non atende, que non escoita, que máis da impartirlle máis horas dunha área, os resultados non van a mellorar coa cantidade, senón que o esencial radicaría en mellorar a calidade, e para iso resultaría fundamental contar coa atención do alumnado.
- EDUCACIÓN FÍSICA: UN DEREITO DE TOD@S. XULIO IGLESIAS MIRANDA. MESTRE EF
- A IMPORTANCIA DA ATENCIÓN NA EDUCACIÓN FÍSICA. XULIO IGLESIAS MIRANDA. MESTRE EF
- OS VALORES NA EDUCACIÓN FÍSICA. ALICIA DIOS DIZ. MESTRA EF
- CORPO, MENTE OU ALGO MAIS. IGNACIO LÓPEZ PRESEDO. MESTRE EF
- CONVIVENCIA E EDUCACIÓN FÍSICA. XULIO IGLESIAS MIRANDA. MESTRE EF
- EDUCACIÓN FÍSICA E ACTIVIDADE FÍSICA FÓRA DE HORARIO LECTIVO.XULIO IGLESIAS MIRANDA. MESTRE EF.
- EDUCACIÓN FÍSICA E COMPETICIÓN. XULIO IGLESIAS MIRANDA. MESTRE EF
- AVALIACIÓN EN EDUCACIÓN FÍSICA. XULIO IGLESIAS MIRANDA. MESTRE EF
- TEÑO QUE ESTUDAR!. JOSÉ LUIS FEIJOO. MESTRE EF
- A MOTIVACIÓN NAS CLASES DE ED. FÍSICA. JOSÉ LUIS FEIJOO. MESTRE EF
|
Novas Tecnoloxías |
|
|
- AS TIC NA EDUCACIÓN INFANTIL. PEPITA MARTÍNEZ. MESTRA EI. Na actualidade os nenos e nenas conviven dende o seu nacemento, dentro dun contexto familiar e social, con todo tipo de “aparellos” tecnolóxicos, como son o vídeo, o equipo de música, o televisor, os mandos a distancia, os videoxogos...ata chegar ao computador.
|
Orientación |
|
|
|
Pedagoxía Terapéutica |
|
|
|
|
|