La Vuelta Ciclista Junior

O 31 de maio, o alumnado de 3º, 4º, 5º e sexto participou no programa de formación en ciclismo e alimentación responsable que organiza a Asociación de ciclistas profesionais en colaboración con Cofidis, CSD e "La vuelta".

David Abal, exciclista profesional, informounos sobre as principais carreiras profesionais que hai no mundo. Con el vimos en que consiste a xornada diaria dun ciclista, desde que se levanta ata que se vai a durmir. Tamen aprendemos o importante que é o esforzo, a humildade e o respecto para chegar a ser un bo deportista.

Para rematar a actividade participamos nunha clase práctica de ciclismo onde realizamos un pequeno adestramento de ciclismo no que puxemos en práctica todo o comentado sobre seguridade e normas de circulación por David.

Uns vinte alumnos e alumnas participantes foron escollidos para participar na "Vuellta Ciclista Junior" que se disputará a finais de agosto. Ese mesmo día sae a "Vuelta Ciclista a España" desde o pobo do ribeiro de Castrelos.

¡Esperamos vervos alí a todos!