Skip to Content

Actividades de Primeiro de Ed. Primaria

Así foi o proceso de elaboración  do noso calendario (fotos da 1 á 11).

Mural

Cando xa o tiñamos colocado nas nosas portas utilizámolo para colocar e saber o mes e o día dos nosos aniversarios, para saber os dos compañeiros/as, para saber os días que faltaban para as vacacións, para saber cando remataba ou comezaba unha estación etc (fotos 12,13 e 14).

Calendario

 Foi unha ferramenta moi utilizada polos nenos/as durante todo o curso e que lles axudou moito á hora de entender a importancia de ser capaces de responder  preguntas do tipo de:

  • Cantos meses ten o ano?
  • Cantos días ten un mes?
  • Cantos luns ten o mes de febreiro?
  • Cantas semanas ten o mes de abril?

Tamén se usou como ferramenta de axuda noutras áreas como as de matemáticas, ciencias naturais ou ciencias sociais con exercicios orais e escritos do estilo de:

  • Busca o terceiro xoves de marzo.
  • Cantos días teñen os meses?
  • Que pasa en febreiro cada catro anos?
  • En que semana de decembro cae o teu aniversario?
  • Cando remata a primavera e empeza o verán?
  • Cantos meses dura cada estación?

Na aula de informática buscamos información sobre os acontecementos máis importantes acontecidos no ano 2008, ano de nacemento de todos os alumnos/as da clase (fotos da 15 á 21).

Pescuda información

Tamén adornamos os corredores do centro con parte da información obtida (fotos da 22 á 26).

Murais

Tamén celebracións coma o entroido ou os Maios foron eixos centrais no uso do calendario. Disfrazámonos de calendario e cada un adornou o seu disfrace con diversos materiais, mentres que nos Maios fixeron coplas como actividade tamén da estación da primavera e usamos, como non, o noso calendario como axuda (fotos da 27 á 32).

Poemas

Colaboramos con outros cursos. Eles viñeron colocar os seus aniversarios (fotos da 33 á 36).

Cumples

Tamén nós nos axudamos das actividades que fixeron para o PDI. Por exemplo, para axudarnos a interiorizar os conceptos de cantidade (euros e céntimos), visitamos a aula de 4º de Educación Primaria e usamos o seu supermercado Leo como ferramenta (fotos da 37 á 44).

Comprar no super

Pódese dicir que a experiencia foi moi boa e enriquecedora. Os nenos/as participaron tanto na elaboración coma no uso desta ferramenta ao longo de todo o curso e conseguimos que fose un elemento máis de consulta e apoio nas clases. Conseguíronse acadar todos os obxectivos propostos e axudoulles a entender a importancia do calendario ao longo de toda a nosa vida.



page | by Dr. Radut