PLAN PROXECTA: ALIMENTÁNDONOS CON XEITO

PLAN PROXECTA ALIMÉNTATE BEN CURSO 2018-19

TÍTULO DO PROXECTO :ALIMENTÁNDONOS CON XEITO

Levamos anos no noso colexio participando en diferentes actividades de alimentación intentando concienciar aos alumnos sobre unha boa alimentación, para mellorar os hábitos relacionados coa inxesta dunha comida sa. Ademais de telo xa establecido no comedor escolar, e como norma para as diferentes merendas durante a semana, dámonos conta que tamén é preciso concienciar as familias e loitar contra o mundo da publicidade que poida condicionar a alimentación dos nosos alumnos coa comida rápida ou precociñada, o exceso de azucre, ás merendas con bolería industrial, ao exceso de lambetadas...que provocan un grave problema de obesidade e de diferentes trastornos . Polo tanto, os mestres que decidimos participar neste proxecto, expómonos este proxecto para traballar aspectos relacionados co coñecemento e consumo da froita, dos lácteos, do consumo de produtos exentos de propiedades prexudiciais no crecemento dos alumnos. Aproveitar o movemento que esta xurdindo na sociedade dunha alimentación ecolóxica para comezar a traballar aspectos relacionados con eses produtos e os seus beneficios para a saúde. É importante que dende a escola traballemos estes aspectos, e intentaremos que as familias sexan partícipes no proxecto.

Como colofón ao Proxecto fixemos unha presentación con fotos e vídeos de case todas as actividades desenvolvidas ao longo do proxecto e do curso e pode verse nesta ligazón: