ADMISIÓN DO ALUMNADO 2023-2024

Proceso de admisión regulado na ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, deeducación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

O prazo de presentación de solicitudes de admisión de ALUMNADO DE NOVO INGRESO ao CEIP de Arzúa:

Do 1 ao 20 de marzo

(Ambos incluídos)

Para tal efecto deberán cubrir o anexo correspondente e entregalo na secretaría do NOSO CENTRO no horario de ATENCIÓN ÁS FAMILIAS xunto coa documentación que a continuación se detalla.

Descargar Anexo II en Galego

Descargar Anexo II en Castelán

INFORMACIÓN IMPORTANTE:

A Solicitude deberá estar preferiblemente asinada polo dous titulares da patria potestade ou representantes legais.

No caso de separación ou divorcio, será necesaria a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade estea atribuída con carácter exclusivo, a un deles. En ambos casos, será necesario presentar, xunto coa solicitude de admisión, a resolución xudicial correspondente.

DESCARGA DE IMPRESOS:

SOLICITUDE COMEDOR