PRINCIPAIS NOVIDADES DE INTERESE PARA A COMUNIDADE EDUCATIVA

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2009-2010. Nota informativa para as familias do alumnado de 1º, 2º, 5º e 6º de Primaria. Ante as constantes demandas de información e consultas relativas á compra dos libros de texto do vindeiro curso escolar no Centro, trasladamos un resumo da información aportada pola Dirección Xeral de Centros adiantando  as novidades previstas nos libros de texto para Setembro: “A Consellería de Educación e Ordenación Universitaria aportará 180 € por alumno de familias con rendas baixas….

• A bolsa cubrirá a totalidade do gasto en libros para familias con ingresos de ata 5.400 euros anuais por persoa no fogar –ou ata 6.000 €, se a familia é monoparental- cunha axuda máxima de 180 euros por cada neno.
  • Para as familias con ingresos entre 5.400 e 9.000 euros por persoa no fogar –ou entre 6.000 e 9.000 € no caso das monoparentais-, a Consellería garante unha axuda aproximadamente da metade do custo.
  • A bolsa será de ata 250 euros para o alumnado de Educación Especial, independentemente dos ingresos familiares.

A convocatoria de solicitudes de bolsas sairá publicada este verán e abrirá un prazo durante o mes de setembro para que as familias soliciten as axudas nos centros educativos.”