ENTROIDO 2020

É tempo de Entroido!

O alumnado de 6º B realizou o mural da entrada baixo o lema "O entroido galego, un ... Entroido de cine! Quedoulles así de espectacular!

Este venres, 21 de febreiro tivemos o festival de Entroido. Foi unha festa moi divertida! Como sabedes, este ano a cousa vai de cine, así que gozamos vendo un auténtico Entroido de cine!

Presentamos diferentes comparsas, todas elas relacionadas con películas de cine. Quedaron así de lucidas, orixinais e espectaculares! Grazas ás familias por axudarnos a lucir así de ben e ás mestras e mestres que fixestes posible que nos converteramos en auténticos e auténticas actores e actrices de cine.

O alumnado de Educación Infantil representou a película dos Trolls. Estiveron guapísimos e guapísimas, e que ben se moveron!

Os rapaces e rapazas de 1º fixéronnos revivir a maxia de Toy Story. Que marabilla!

Os nenos e nenas de 2º convertéronse nos verdadeiros e verdadeiras Minions. Foi espectacular!

Co alumnado de 3º gozamos lembrando a Charles Chaplin! Foi un éxito!

Cos nenos e nenas de 4º revivimos o clásico de Mary Poppins. Foi xenial!

Os rapaces e rapazas de 5º convertéronse nos auténticos e auténticas piratas da película Piratas del Caribe. Foi emocionante!

E para finalizar, os compañeiros e compañeiras de 6º, interpretaron The greatest show. Nesta película, o director pretende montar un gran espectáculo acollendo a diferentes personaxes do mundo do circo que dalgunha maneira foron rechazados ou marxinados pola sociedade e aos que el lle dá una segunda oportunidade. Noraboa!

E ata aquí chegou o noso desfile, no que como vistes, converteuse nun auténtico Entroido de cine! Esperamos que vos gustara e desfrutarades tanto coma nós!

Feliz Entroido!