LIBROS POLA PAZ

Con motivo da conmemoración do Día Escolar da Non-violencia e a Paz, que se celebra cada ano o 30 de xaneiro, quixemos exponer nun lugar destacado da nosa biblioteca libros que tratan esta temática. Algúns destos títulos formaban parte xa dos nosos fondos bibliográficos e outros son novidades. Trátase dun material que permite ao noso alumnado adquirir coñecementos, actitudes e competencias que reforcen o seu desenrolo como cidadáns críticos e comprometidos cos seus dereitos e cos de outras persoas. Como dicía Nelson Mandela “ A educación é a arma máis poderosa que podes usar para cambiar o mundo”.

Títulos como: -O carteiro de Bagdag.

-El cielo de Afganistán.

-O país dos mandóns.

-A casa grande.

-El señor Guerra y la señora Paz.

-Cachorros, cachorros.

-A manchas ou a raias?

-La Paloma de la Paz.

-La paloma Mari Paz.

(…)

Están a disposición de toda a comunidade educativa no recuncho da biblioteca habilitado para tal fin.