NA SEMANA DAS LETRAS GALEGAS CONTAREMOS COA VISITA DA COMPAÑÍA DE TEATRO "GALEATRO"

Este curso 2019-20 poderemos gozar do espectáculo "O Gran Día", a cargo da compañía de teatro Galeatro, de Carballo. "O Gran Día" é a nova proposta de Galeatro para as Letras Galegas 2020 na que os contos, a interacción coas nenas e nenos e a diversión están aseguradas. Con esta obra de teatro queremos achegar a figura de Carballo Calero a todo o alumnado do noso colexio.

A actuación terá lugar no salón de actos do noso centro o 8 de maio de 2020, formando parte das actividades que organiza o EDLG con motivo das Letras Galegas. Realizaranse dous pases; un para o alumnado de E. Infantil e outro para o de E. Primaria.

O Concello de Arzúa vén de concedernos unha subvención ao CEIP de Arzúa que nos permite financiar esta actividade.