QUEREMOS MELLORAR O PATIO DO NOSO COLEXIO

"O patio do noso colexio comeza a cambiar".

Con este cambio, preténdese mellorar a convivencia e a relación entre o alumnado, dotanto ao patio de máis recursos e introducindo xogos inclusivos nos que poida xogar todo o alumnado.

Podemos facelo coa axuda do Concello de Arzúa, que nos concede unha subvención para poder cumprir un dos nosos obxectivos.

Un dos recursos adquiridos son as mesas de xogos:

Xa temos no cole as mesas da oca e do parchís preparadas para a súa instalación.

Os máis pequenos tamén terán unha sorpresa cando veñan das vacacións de Nadal: unha casiña de madeira, na que poderán imaxinar historias divertidas e levar a cabo o tan beneficioso xogo simbólico.

Esta casiña contén timbre con son, un teléfono con botóns, un reloxio con agullas en movemento, un buzón funcional e un maceteiro colgante para plantar as súas propias flores. Ten ademáis dúas pizarras incluídas.