O CEE Terra de Ferrol conta cun grupo de alumnado moi heteroxéneo, cunhas necesidades tan específicas coma diversas, con diferentes grados de afectación e unha gran variabilidade de realidades persoais. A resposta educativa ás necesidades dos nosos alumnos/as caracterízase por unha gran amplitude, flexibilidade e individualidade.
ESTRUCTURACIÓN PEDAGÓXICA E CURRICULAR
Trátase dunha estructuración por niveis, establecida segundo un estudio e avaliación moi rigurosos, seguindo unha serie de criterios que obedecen a ítems relativos á idade, nivel de afectación, grado de autonomía, socialización e comunicación, así como ao nivel de competencia curricular.
A proposta curricular para o noso alumnado parte do Currículum Oficial e da Concreción Curricular do Centro. Partindo sempre da singularidade inherente á diversidade, os diferentes niveis demandan unha resposta curricular específica en determinadas áreas ou aprendizaxes.
NIVEL 1
Estructuración Pedagóxica | Estructuración Curricular |
6 aulas - 6 titores Afectación profunda e/ou plurideficientes |
Centrada prioritariamente nos ámbitos de:
|
Unidade Sensoriomotriz |
Todo o alumnado de Nivel 1 asitirá a Xantar Lectivo de 13:15 - 14:30 |