EDIXGAL

Resultados da enquisa sobre Edixgal cuberta polo profesorado

Bo día

Deixamos o documento que recolle o resultado da enquisa sobre Edixgal cuberta polo profesorado no curso 23-24.

Dentro dun ano toca tomar a decisión de darlle continuidade ou non ao proxecto. Cómpre ir reflexionando sobre estes aspectos.

Instrucións sobre o final de curso para o profesorado de EDIXGAL

Instrucións de fin de curso da Consellería para o profesorado que ten material na plataforma EDIXGAL

Finalizando este curso 2023/24, achégase a seguinte información de interese sobre o Proxecto EDixgal:

COPIAS DE SEGURIDADE
O profesorado que desexe facer unha copia de seguridade dos recursos propios publicados nos cursos do EVA, para poder restauralos o vindeiro curso, tería que facelo antes do día 15 de agosto. De ter algunha dúbida de como realizar este proceso, pode poñerse en contacto co/a seu/súa asesor/a Abalar de Zona da Amtega ou a través do Soporte Premium no teléfono 881869900 ou no correo electrónico soporte.premium@edu.xunta.gal

Non será preciso facer copias de seguridade dos contidos editoriais ou dos creados coa Ferramenta de Autor, xa que todos os recursos creados mantéñense de forma permanente ao longo dos cursos académicos. Sen embargo, non se migrarán ao novo curso os cambios realizados na Ferramenta de Autor a partir do día 15 de agosto.

EQUIPAMENTO
Se impartiu docencia en materias EDixgal durante o curso 2023/24 e vai continuar no proxecto no mesmo centro no curso 2024/25, poderá dispor do portátil EDixgal durante o período estival, facéndose cargo de todos os elementos.

Se no próximo curso 2024/25 cambia de centro ou continúa no mesmo pero sen impartir docencia en materias EDixgal, deberá entregar o seu equipo cos seus correspondentes accesorios en perfectas condicións e asinar o acordo de devolución, a ser posible, antes do 30 de xuño.

ACCESO AO EVA
Vai poder acceder ás materias do curso 2023/24 do EVA ata o día 25 de agosto. Este día cortarase o acceso, e o xoves 29 de agosto estará operativo o novo EVA do curso 2024/25 con todas as materias e grupos que houbera en Xade. A partir deste momento, todos os cambios que se fagan no Xade, estarán actualizados ao día seguinte no EVA.

O profesorado que teña asignadas as materias e grupos no Xade poderá acceder ao EVA co alumnado xa matriculado nas correspondentes materias. De non estaren os datos actualizados no Xade, poderá crear novos espazos, consultar o catálogo e empregar a Ferramenta de Autor.

O nome do usuario do alumnado para acceder ao EVA será o mesmo do curso actual, pero os contrasinais quedarán restablecidos ao comezo do novo curso. Como en anos anteriores, será o profesorado o encargado de facerlle chegar ao alumnado a clave provisional de acceso ao EVA. O contrasinal modificado polo alumnado deberá ter 8 caracteres e como mínimo unha maiúscula, unha minúscula e un número.

Se tivera algunha dúbida sobre algúns dos puntos expostos anteriormente, pode poñerse en contacto co/a asesor/a Abalar de zona da Amtega.

Moitas grazas pola súa colaboración e por todo o traballo realizado ao longo deste curso 2023/24.

Reciba un cordial saúdo

Xerencia de Proxectos de Educación
Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA)

Resultados da enquisa cuberta polos pais e nais sobre EDIXGAL (6 de xuño de 2024)

Adxunto a esta entrada vai o documento cos resultados obtidos na enquisa cuberta polos pais e nais sobre Edixgal. O día 3 de xuño finalizamos a recollida de opinións que nos servirá para orientar a toma de decisións sobre a continuidade ou non do programa toda vez que no curso 2024-2025 remata o compromiso de catro cursos do centro con Edixgal. Dentro dun ano o Claustro e o Consello Escolar deberán decidir se continuar ou non. En calquera caso, os resultados e a súa interpretación serán enviados aos responsables educativos para que sexan conscientes dos problemas que xurden na práctica do proxecto.

Grazas a todas as persoas participantes

Guía para os docentes das posibilidades do Chatgpt

Balance oficial do proxecto de edixgal. Un folleto de boas prácticas editado pola Consellería en febreiro de 2024

A Consellería acaba de editar agora en febreiro de 2024 un folleto de balance do que significa o proxecto de Edixgal e as súas boa prácticas. Adxunto aquí a ligazón á información por se queredes velo.

A partir desa información imos elaborar unha enquisa de satisfacción co proxecto.

Folleto sobre EDIXGAL para as familias. Curso 2022-2023

Folleto informativo sobre EDIXGAL para as familias. Aí tendes a información oficial en pdf e uns vídeos sobre o proxecto correspondentes ao curso 2023-2024

Recoméndase a súa lectura porque explica o proxecto EDIXGAL e as responsabilidades que o proxecto entraña.

Vídeos da webbinar de EDEBE+ ON PLUS

Nesta ligazón temos a webbinar de EDEBE+ON PLUS dentro do apartado AXUDAS. GUÏAS DE APRENDIZAXE en EDIXGAL

Portal de documentación básica sobre EDIXGAL

Se premes na seguinte ligazón poderás acceder a un portal de documentación básica de EDIXGAL.

Se es un profesor que acabas de comezar a traballar na plataforma EDIXGAL vai ser de grande utilidade botarlle unha ollada a ese portal.

En calquera caso, eses contidos serán obxecto de estudo no Plan de Formación de Profesorado en Centro que iniciaremos canto antes