Feira da Ciencia 2024

O 18 e 19 de xuño celebramos a 3ª edición da nosa Feira de Ciencia. Un ano máis, o alumnado do Club de Ciencia que se ocupa da dinamización do Museo Científico presentou o traballo realizado durante todo o curso. Nesta ocasión, as investigacións trataron sobre o funcionamento de instrumentos didácticos dos s. XIX e XX cos que temos a sorte de contar nas vitrinas do noso museo e que servían para a ensinanza da acústica e o comportamento dos fluídos. O alumnado explicou algúns dos principios físicos que rexen o comportamento do son, os instrumentos musicais e métodos de gravación e reprodución de son, así como os efectos da presión e forzas nos fluídos.

Ademais, o alumnado do Club contra o Cambio Climático axudounos a ter máis presente o problema medioambiental coa presentación dos seguintes proxectos: pasapalabra medioambiental, investigación sobre microplásticos, responde preguntas sobre o cambio climático (curiosidades) e  regalo de marcapáxinas con mensaxes que conciencian sobre o consumo responsable, economía circular, coidado do medio... O plan proxecta Protexe o teu medio presentou unha interesante investigación sobre a calidade da agua e outros aspectos das fontes da cidade de Pontevedra.

Este ano tamén desfrutamos da visita do alumnado do Club de Ciencia do IES Torrente Ballester e das súas profesoras Elena e Ana. Queremos agradecervos o tempo que nos dedicastes.

Moitas grazas ao alumnado participante nos diferentes proxectos pola vosa implicación durante todo o curso. Moi bo traballo! Grazas tamén a todas/os os que vos achegastes á feira.

Álbum: Actividades -> Feira da Ciencia 2024

album | by Dr. Radut