PREMIOS CIDADE DE PONTEVEDRA: D. ANXO GONZÁLEZ GUERRA

O pasado 20 de xaneiro entregáronse os Premios Cidade de Pontevedra, e o noso compañeiro e amigo, Anxo González Guerra, foi merecidamente homenaxeado. Longa é a lista de alumnos e alumnas do profesor durante os 35 anos de docencia no Sánchez Cantón. Hoxe, moitos deles desenvolven postos de relevancia na sociedade, pero todos gardan unha lembranza para o seu mestre, para aquelas marabillosas clases dun home comprometido coa lingua, co alumnado  e co ensino. Home que compartiu a súa vida con outra das homenaxeadas, Vitoria Ogando, que desenvolveu a súa carreira no veciño IES Valle-Inclán.

Xuntos, poden presumir de ser unha parella que deixou pegada en moitos pontevedreses e pontevedresas. Era de xustiza por tanto, que a cidade correspondera a tantos anos de xenerosa función pública docente.