CS XESTIÓN DE VENDAS E ESPAZOS COMERCIAIS: DESEÑO E EXECUCIÓN DOS ESCAPARATES ADAPTADOS Á PANDEMIA

Este curso está a ser moi diferente do habitual e obríganos a reinventarnos diariamente. Necesitamos aplicar novos puntos de vista e afrontar resultados descoñecidos, pero non por eso negativos. As crises obríganos a buscar “roteiros alternativos” en lugar de aferrarnos ás formas e solución de sempre, pero esto tamén nos permite abrir novas vías.

Os alumnos e alumnas do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais non pudieron executar as prácticas de Escaparatismo do modo habitual, co deseño, construcción física e exposición dos mesmos; no seu lugar abordaron o deseño e construcción a través de maquetas, das cales podemos ver unha mostra.