Chegou aos nosos oídos... Alba muller de Ciencia

Chegou aos nosos oídos... noticia da nosda ex alumna,  Alba Fernández Barral (na imaxe, segunda pola esquerda). E foi co gallo da celebración, o día 11 de febreiro, do Día Internacional deas Mulleres e Nenas na Ciencia. Velai como nos chegaba a noticia:

"O día 11 de febreiro celebramos o Día Internacional das Mulleres e Nenas na Ciencia. O obxectivo és promover a igualdade entre mulleres e homes neste campo, para que todo o mundo teña as mesmas oportunidades e participación independentemente do seu xénero. Ano tras ano, a sociedade traballa para alcanzar esa igualdade, que aínda está lonxe.

Na foto, o actual equipo responsable de operar e tomar datos cos telescopios MAGIC. Neste periodo, a maior parte dete equipo está formado por mulleres. De esquerda a dereita: Jürgen Hose (operador), Chiara Righi (Deputy shift leader), Elia do Souto (operadora), Alba Fernández-Barral (Shift Leader) e Auni Somero (membro do grupo local de expertos de MAGIC). "
#MujeresEnLaCiencia

O ano pasado(enlace) tivemos a fortuna de que Alba falara co noso alumnado sobre os seus proxectos. Todo un orgullo!