Chegou aos nosos oídos... o Aguiar do xadrez ao taekwondo

Chegou aos nosos oídos...a participación dalgúns dos nosos alumnos en diverdas competicións deportivas.

A fin de semana do 13 e 14 de xaneiro disputáronse os Campionatos Provinciais Sub-16 de xadrez no que participaron, con éxito, Nicolás Domínguez Souto e noso alumno  Roque Bouza Santiso, do Clube Xadrez Betanzos. Logo de seis duras roldas quedaron terceiro e quinto, respectivamente.

Na pasada fin de semana (20 de xaneiro) unha nutrida representación aguiarense ( que vedes posando coa pancarta do seu equipo, "Kwon", na imaxe inferior) participaba no Campionato Galego Junior de Taekwondo

Os resultados tamén foron excelentes para os nosos alumnos e alumnas nesta disciplina deportiva con  5 bronces e unha prata: Andrea Cortés, bronce en peso Pluma; Anahi Smichdt, bronce en  peso Lixeiro; Arón Vázquez, tamén bronce en Superlixeiro;  Izan Prego,  prata na mesma categoría de superlixeiro; Martín Dominguez, bronce en Mosca; e Lucas Mahía, bronce en peso Galo.

Parabéns aos nosos alumnos...