O Aguiar no PROXECTO TERRA. Intercambio territorial: Porto

Nos vindeiros 4 e 5 de maio, un numeroso grupo de rapaces e rapazas de 4º da ESO do noso IES participarán nun intercambio territorial que se inscribe no Proxecto Terra.

Trátase dun programa de colaboración entre o Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia e a Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio.

O noso IES, por iniciativa do Departamento de Educación Plástica e Visual e a colaboración dos de Lingua Galega e Xeografía e Historia, participa dende o ano pasado neste progra de reflexión sobre a arquitectura e o noso habitat.

Se o pasado curso os alumnos e alumnas poideron coñecer unha interesante experiencia de recuperación urbana en Guimaraês (enlace), este ano será a belísima cidade de Porto a que nos ensinará a súa proposta arquitectónica e urbanística para facermos reflexionar.