FOTOGRAFÍA EN CURSO. Segunda sesión fotográfica. 3.VI.2016

Os alumnos de dous cursos de 3º da ESO están a participar este curso no programa de Fotografía en Curso que coordina no noso centro o profesor José Manuel Rey Bao.

Dentro deste proxecto traballouse con fotografías de reputados fotografos para unha primera mostra que levou por título "Lecturas". Fixéronse primeiros achegamentos á linguaxe fotográfica con pequena exposicións ("Espazos Baleiros" e "Cores na contorna")

Nos días 1 e 3 deste mes de xuño os participantes saen á rúa para completar o seu traballo cunha nova mirada sobre o casco histórico de Betanzos.

O pasado mércores 1 de xuño o alumnado de 3º A percorreron o citado casco histórico na procura de "xeometrías". O venres 3 de xuño, serán os alumnos e alumnas de 3º B os que realizarán un traballo que chaman "de onte a hoxe" para descubrir os cambios no tecido urbán por medio da comparación entre  fotografías antigas e as que realizan eles neste momento.