Carmen Yáñez . Mención especial en Microrrelatos de Prensa-Escuela

Unha vez máis estamos de noraboa coa nosa canteira de escritoras . Nesta ocasión é por Carmen Yáñez, alumna de 2º da ESO que acaba de ser distinguida cunha Mención Especial no II Concurso de microrrelatos de Prensa-Escuela que convoca o diario La Voz de Galicia.

Tratase dun exercicio literario que recibe o seu impulso dunha noticia operiodística. Nesta ocasión Carmen inspirouse no drama dos refuxiados sirios que enche de tristeza, e moitas veces de vergoña,  os nosos diarios.  Unha vez máis o traballo cotián de profesores, como Elvira Castro, coa prensa agroma en resultados estupendos de creatividade.

Las puertas de la Libertad

¡Llevamos aquía tanto tiempo!¡No sé que pensar de esta gente!¿Me ayudan a sobrevivir o me invitan a morir?

Carmen Yáñez