Chegou aos nosos oídos...O recuncho do granel

Chegou aos nosos oídos... a iniciativa dunha ex alumna do Ciclo Superior de Xestión Comercial e Mercadotecnia que se imparte no noso instituto.
Nada máis pertinente para un Ciclo Formativo como éste,  que os seu alumnado emprenda propostas imaxinativas como ista á que nos referimos agora.
Unha iniciativa novidosa que reformula algún dos mellores conceptos da tradición dos ultramarinos e dos colmados, a venta ao por maior, a granel. Máxima cercanía entre productor e consumidor.

Trátase dun orixinal negocio que leva por nome "O recuncho do granel" .   En pleno centro de A Coruña, na rúa San Andrés 86 baixo
(tno. 881 99 49 38)  a nosa emprendedora ex alumna deseñou un agradable, amplo e luminoso  espacio onde é posible acadar, por suposto a granel : especias ecológicas, alubias, arroces, pastas artesanas, futos secos y deshidratados, algas, setas, chocolates...

Aberto 10:00 - 14:00, 17:00 - 21:00