Olimpíada de Tradución de Textos Clásicos

02/07/2024
Etc/GMT+1

Álex Abad Mourón, alumno de 2º de Bacharelato, recibiu o seu diploma pola participación na proba de lingua grega convocada polo departamento de Filoloxía Clásica da USC e a Sección Galega da Sociedade Española de Estudos Clásicos. Parabéns a Álex e tamén ao seu profesor de grego, Francisco Calaza.

Creamos palabras - Fundamentos léxicos

01/07/2024
Etc/GMT+1

Nun mundo globalizado, e no que os avances científicos son constantes, é importante ter mecanismos para crear novos termos que sexan duradeiros no tempo. Por iso, acudimos ao léxico do grego clásico. O alumnado de Fundamentos Léxico xogou a crear novos termos que ben poderían xurdir nun futuro.

DinamizaBE: Dinamizacion nas RRSS

O alumnado de 1º do CS de Marketing e Publicidade presentou diversas actividades de dinamización da cidade por RRSS, que quedaron reflectidas en presentacións como estas.

DinamizaBE: Roteiros por Betanzos

O alumnado de 2º CS Xestión de Vendas e Espazos Comerciias deseñou roteiros por Betanzos para que descubrades as marabillas da cidade.

Finalista Concurso Xurxo Lobato de fotografía

10/06/2024
Etc/GMT+1

Claudia Pérez Villalta, alumna de 2º Bac C, quedou finalista no 19º Concurso de fotografía Xurxo Lobato, convocado pola Asociación de Amigos do IES Monelos da Coruña.

Coma a entrega de premios concindiu coa tarde da graduación, o propio Xurxo Lobato acercouse ao noso instituto co diploma e o premio. Grazas a el e PARABÉNS a Claudia!

DinamizaBE: Percorridos permanentes de orientación

Aquí temos uns percorridos de orientación que che van permitir visitar Betanzos mediante a ruta das Pontes ou as aportacións á cidade dos irmáns García Naveira.

Climogramas (Meteoescolas)

18/06/2024
Etc/GMT+1

Como xa é tradición dentro do Programa, rematamos o curso coa elaboración de distintos climogramas empregando os datos recollidos na estación. O alumnado de matemáticas de 1⁰ ESO B,C,D e E adicou dúas sesións do Bloque de Estatística e Probabilidade a traballar cos datos: extracción da páxina web de MeteoGalicia, conversión de .csv a .odf, comprensión do significado de cada columna, análise e representación de diferentes gráficos coa folla de LibreOffice Calc... Como produto final, cada alumno tivo que entregar un climograma dun mes ou unha quincena escolleito por eles mesmos. Velaquí uns exemplos:

Festival de fin de curso

21/06/2024
Etc/GMT+1

As profesoras Elvira Castro e Mª José Pardo organizaron, para 2º da ESO e coa colaboración de alumnado de outros niveis, un marabilloso festival de fin de curso. Estas fotos son só unha mostra das variadas actuacións que desfilaron polo escenario, moi aplaudidas. Non hai máis que botarlle un ollo ao programa!

Torneo de fútbol de fin de curso

21/06/2024
Etc/GMT+1

Nas últimas horas do último día de curso, o Departamento de Educación Física organizou un torneo de fútbol para o alumnado de 1º, 2º e 3º da ESO. Velaiquí a foto dos gañadores de 1º da ESO!