Dinamización Lingua Galega

Revistas escolares 2023-2024

Xa están dispoñibles para ler as revistas escolares deste curso 2023-2024.

- As cousas do Castelao
- As outras cousas do Castelao

Recollen os mellores traballos, entrevistas, exposicións e artigos deste ano.

Parabéns a ambos os equipos!

Visita á Fundación Penzol

Un ano máis volvemos visitar a Fundación Penzol, a que consideramos a nosa casa. O alumnado de 1º de Bacharelato achegouse ata a antiga casa do Concello para coñecer os fondos da biblioteca, as obras de arte que garda e ler a exposición dedicada a Luísa Villalta, homenaxeada nas Letras Galegas deste ano.
Queremos agradecer a ambilidade e o tempo do seu director, Xosé Manuel Soutullo.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Visita á Fundación Penzol

Correlingua 2024

Este xoves 23, o alumnado de 1º ESO quixemos saír e visibilizar a nosa lingua polas rúas da cidade dunha maneira lúdica e divertida. Por isto, participamos na actividade do Correlingua que partiu desde o concello ata o parque de Castrelos. Polo camiño, iamos portando unha bonita pancarta feita na clase de Educación Plástica e Visual e compartindo viaxe con outros 22 centros educativos. Logo, no parque de Castrelos puidemos desfrutar das cancións do grupo de música Cuarta Xusta. Unha xornada festiva ben bonita. Fagamos sentir a nosa lingua no día a día!

Álbum: Curso 2023/2024 -> Correlingua 2024

Festival das Letras Galegas 2024. Recitando a Luísa Villalta

Onte, 15 de maio, celebramos no noso centro o Día das Letras Galegas. Comezamos cun concurso poético-literario na nosa biblioteca, onde o alumnado gañador de cada aula tiña que recitar o seu poema diante dun xurado. A continuación tivemos o festival propiamente, onde homenaxeamos a poliédrica Luísa Villalta, a través da lectura da súa poesía e dunhas pinceladas biográficas con acompañamento do alumnado de música.

Tamén contamos coa inestimable participación das poetas Lara do Ar e Silvia Penas que recitaron obra propia e obra de Luísa Villalta. A parte festiva correu a cargo do alumnado de regueifas e do grupo de pandereteiras do centro.

Unha xornada ben bonita para dar pulo á nosa lingua!

Álbum: Curso 2023/2024 -> Festival das Letras Galegas 2024. Recitando a Luísa Villalta

II Certame literario: As letras do Castelao

No IES Castelao temos moita canteira de escritores. Co gallo das Letras Galegas, celebramos o II Certame literario As letras do Castelao. En homenaxe á autora deste ano, Luísa Villalta, as composicións foron poéticas e de temática libre.

Álbum: Curso 2023/2024 -> II Concurso as Letras do Castelao

Poesía ilustrada de Luísa Villalta

O alumnado de 4º da ESO da materia de Educación plástica e visual, xunto co alumnado de 1º de Bacharelato de Debuxo artístico elaborou esta exposición de poesía ilustrada arredor da autora homenaxeada nas letras galegas 2024, Luísa Villalta.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Poesía ilustrada de Luísa Villalta

Entrega de premios Regueifesta 2024

O 3 de abril fomos convidados o equipo regueifeiro do Castelao á gala Regueifesta, que se celebrou no Teatro Principal en Santiago de Compostela. Nesta, entregáronse os premios do certame Enreguéifate, ademais de diversas actuacións de improvisación oral como regueifas ou hip hop. Ademais de acudir á gala, visitamos o Museo do Pobo Galego e a Cidade da Cultura, onde participaron nunha exposición de realidade virtual, o Galiverso. Foi un día ben completo.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Visita a Santiago dos regueifeiros

Exposición sobre o humor na obra de Carlos Casares

Durante o mes de abril contamos coa exposición Sorrisos por un mundo. O humor en Carlos Casares. Este traballo pretende, por unha parte, botar algo de luz sobre os distintos aspectos do humor tratando de responder preguntas de enorme interese: Que é o humor? Onde nace? Como é o humor noutras culturas? Cantos tipos de humor existen? Para que serve? Cal é a historia do humor en Galicia?

Álbum: Curso 2023/2024 -> Exposición sobre o humor. Carlos Casares

Obradoiros de regueifa

O venres 5 e 19 de abril, o alumnado de 1ESO A, 1ESO C e mais o grupo de alumnado de regueifas participaron nuns obradoiros impartidos polos grandes regueifeiros Pinto d’ Herbón e Luís o Caruncho. Estes obradoiros lévanse a cabo grazas á Concellaría de Normalización Lingüística do Concello de Vigo e finalmente frutificaron o venres 26, cando 14 regueifeiros e regueifeiras seleccionades nos obradoiros representaron o IES Castelao no Auditorio do CVC Valadares no Certame Escolar de Regueifas de Vigo. O resto do alumnado estará animando e desfrutando desde o público.