Orientación

Que non te líen, tí elixes

As alumnas e alumnos de 3º e 4º ESO rematan o curso participando nas charlas do programa

"Que non te líen, tí elixes" impartidas polo Cluster de granito.

Estes programas, promovidos desde a Consellería de Educación e a Consellería de Promoción de Emprego e Igualdade pretenden abordar e fomentar unha orientación profesional libre de estereotipos de xénero.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Que non te lien, tí elixes

Visita do alumnado de centros adscritos

O luns 3 de xuño foi un día memorable! O alumnado dos centros adscritos, que cursará 1º da ESO o vindeiro curso, visitou por primeira vez o seu futuro IES.

Todo estaba aquelado para que fose unha xornada na que non faltou de nada. Tan pronto entraron nas instalacións, foron recibidos polo alumnado de 1º de Bacharelato, quen os agasallou cun baile e material didáctico. A seguir, dirixíronse ata o salón de actos; lugar onde o Equipo Directivo lles deu a benvida e lles explicou as normas do centro e os proxectos que se levan a cabo. Ademais animounos a coller folgos durante o verán para comezar con ansia.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Visita de Centros adscritos

A Formación Profesional Dual

O alumnado de 4º ESO e 1º de Bacharelato ven de participar nas charlas sobre a Formación Profesional Dual impartidas por Eva Alonso Álvarez, dinamizadora da relación con empresas do IES Audiovisuais de Vigo.

A combinación de formación teórica e formación práctica nunha empresa, nun posto de traballo remunerado, é un gran aliciente para as alumnas e alumnos que rematan a educación secundaria obrigatoria e o bacharaleto e queren incorporarse ao mundo laboral cunha formación integral axeitada ao mercado laboral actual.

Álbum: Curso 2023/2024 -> FP Dual

Obradoiros de prevención de consumo de sustancias

Alumnado de 4º ESO participa ao longo do mes de maio nos obradoiros de prevención de drogodependencias e consumo de sustancias nocivas, impartidos por médicos do mundo.

É importante que os adolestentes teñan información sobre os efectos nocivos do consumo de todo tipo de drogas, e das graves consecuencias para a saúde física e mental.

Tamén é esencial fomentar factores de protección e modificar condutas de risco no ámbito preventivo.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Obradoiros de prevención de drogodependencias

21 de maio: Día da diversidade cultural

O martes 21 de maio festexamos no instituto pola mañá o Día da Diversidade Cultural, así declarado pola Unesco desde 2002 a raíz da Declaración feita un ano antes na que se recolle a importancia de coñecer, respectar e conservar a inmensa riqueza que supón a variedade de culturas que hai no mundo como factor de integración e de inclusión e para un maior entendemento, máxime nestes tempos que corren.

Álbum: Curso 2023/2024 -> 21 de maio: Día da diversidade cultural

Poñendo os lentes na educación afectivo sexual

A educación afectivo sexual xoga especial relevancia en determinados momentos do desenvolvemento evolutivo das persoas, e a adolescencia é un deses momentos; por unha banda, os e as adolescentes ven como o seu corpo sofre unha transformación que vai supoñer unha asimilación deses cambios a nivel psicolóxico que moitas veces non son fáciles de aceptar por elas e eles.

Alumnas e alumnos de 3º ESO participan nos obradoiros impartidos pola Fundación AMINO no noso IES.

• Confianza nun mesmo, autoestima, autocoidado e autocoñecemento.
  • A Imaxe persoal.
  • Mitos e falsas crenzas en torno ás prácticas sexuais,
  • Xenitalidade, expectativas e estereotipos.
  • Pautas de saúde sexual e reproductiva.
  • Asertividade, consentimento e confianza.
  • Emocións e presión. Pracer e o contrario.
  • Primeiros encontros: enamoramento, parellas e rupturas.
  • Respeto e xestión do rexeitamento.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Poñendo os lentes na educación afectivo sexual

Visita ao campus universitario de Pontevedra

O alumnado de 1º de Bacharelato visita as distintas facultades do campus de Pontevedra.

ENLACE A TODA A INFORMACIÓN

Álbum: Curso 2023/2024 -> Visita ao campus de Pontevedra

A importancia da toma de decisions

As alumnas e alumnos de 4º ESO participaron o 7 de marzo na 8ª edición da feira de ensinanzas artísticas e profesionais de Vigo.

En pequenos grupos, e acompañados por guías, foron visitando os distintos expositores das ensinanzas artísticas e profesionais que participaban na feira.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Feira de ensinanzas artísticas e profesionais

De visita na Universidade de Vigo

As alumnas e alumnos de 2º de bacharelato teñen o seu primeiro contacto coas aulas, co profesorado, e cos laboratorios e talleres nos que estarán os próximos anos.

Inxenierías, química, ciencias do mar, bioloxía, estudos lingüísticos, económicas, dereito... Organizados en distintos itinerarios experimentaron en primeira persoa como é a vida na universidade.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Visita á UVigo

O alumnado de 2º de bacharelato continúa coa carreira cara o seu futuro...

Toda a información é pouca...., hoxe tocaba a UVigo.

Ricardo Corderí, responsable do servizo de extensión universitaria da Universidade informa ao alumnado dos servizos, das titulacións,  e das posibles novidades na UVigo de cara ao próximo curso 2024-25.  Fai tamén un repaso ao funcionamento de Nerta para o acceso á universidade,  incidindo na importancia de estar pendentes todos os días da posible convocatoria para matricularse ou manterse na lista de espera.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Charla da Uvigo