Concertos de final de curso

Máis un curso, Josefa, xunto co seu alumnado de música, deleitounos conseu tradicional concerto de final de curso. Todos os cursos tocaron prezas incribles que nos conseguiron emocionar.

Grazas por tanto esforzo e deica aquí a un ano!

Visita a Celanova, terra de Curros e Celso Emilio

O alumnado de 1º de bacharelato, 4º ESO PDC e Club de lectura tivo unha xornada moi especial neste 25 de abril. Acudiron ata Celanova, o que significou a décima visita do instituto.

A saída comezou coñecendo a vila de Vilanova dos Infantes, descubrindo a súa historia a través da Torre da Homenaxe, a virxe do Cristal e o museo dos zapateiros.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Saída a Celanova, terra de Curros e Celso Emilio

Concerto da Real Filharmónica de Galicia

Desfrutando da música clásica en directo! Alumnado de 3°, 4° e 1° de bacharelato asistiron ao concerto da Real Fillharmonía de Galicia o 7 de marzo ás 20:00 no Teatro A fundación. Unha experiencia para repetir!

Álbum: Curso 2023/2024 -> Concerto da Real Filharmónica de Galicia

Concerto de Nadal 2018

En decembro o alumnado de música deleitounos cun marabilloso "Concerto de Nadal". Gracias á profesora Araceli, quen a gravou co seu móbil, podemos ofrecervos este vídeo no que se ven algúns fragmentos das interpretacións:

VII Encontro do Alumnado de Música de Galicia

O pasado xoves 26 de abril o IES Castelao participou no VII Encontro do Alumnado de Música de Galicia, celebrado no Auditorio Mar de Vigo. Dado que este ano o Encontro tivo lugar na nosa nosa cidade, o noso instituto tamén colaborou como centro anfitrión. En total, participaron 17 centros de Secundaria de toda Galicia e perto de 700 alumnos. O Encontro foi organizado pola Asociación do Profesorado de Música de Secundaria, Asomúsica.

Do noso instituto acudiu o alumnado de Música de 4º ESO e 1º de Bacharelato, grupos que interpretaron a canción "Shake it out" de Florence&The Machine, e a sintonía da serie "El hombre y la tierra", de Antón García-Abril. Ademais, asistiron a obradoiros de Danzas do Mundo, Canto, Baile Galego e Percusión Brasileira, nunha xornada á que se sumou tamén o alumnado francés que veu de intercambio na mesma semana. A xornada rematou cun xantar de convivencia na zona do Náutico.

Álbum: Curso 2017/2018 -> VII Encontro do Alumnado de Música de Galicia

Concerto do alumnado de Escolas Proval

O venres 5 de maio, alumnos e alumnas do IES Escolas Proval de Nigrán estiveron no noso instituto para ofrecernos un concerto. Tocaron, entre outras, pezas de Led Zeppelin, Dire Straits e tamén interpretaron un rondó para caldeiros e chifres con botes de pintura reciclados. A actividade resultou moi interesante e divertida.

Concerto didáctico no Auditorio de Galicia

Pica aquí ou na imaxe para acceder á galería

O mércores 18 de marzo, o alumnado de música de 1º Bacharelao, 3º ESO B e C fomos escoitar un concerto didáctico ao Auditorio de Galicia en Santiago de Compostela. Tocou a Real Filharmonía de Galicia, una orquestra con instrumentos das familias de corda, vento e percusión.

Actuación musical (decembro 2014)

O pasado 19 de decembro o departamento de Música organizou un concerto no que participou alumnado de diversos cursos. Aquí podes acceder ós vídeos (actuación completa e reducida) e ás imaxes.