Entrega do I Premio BREVITER

A aventura do I Premio BREVITER de microrrelatos, iniciada ao comezo do curso, chegou ao seu feliz final o 12 de xuño, data en que tivo lugar, na biblioteca, o acto de entrega dos galardóns. Baixo a batuta da profesora Sagrario Torrado, e á sombra de Gregor Samsa, a alumna Guadalupe Otero fixo de mestra de cerimonias. O tamén alumno Cibrán García interpretou ao violín o Valse-Scherzo en do maior, op. 34, de Chaikovskii. Despois interveu o director, Roberto R. Carballada. Recibiron os seus diplomas as gañadoras do premio, Xela Rodríguez e mais Eliana Noemí Correa, tras o cal falou Judith Fernández, directora xeral de Ordenación e Innovación Educativa. A alumna María Fernández cerrou o acto cantando ao piano. Tamén estiveron presentes a nai de Eliana Noemí Correa e o pai de Xela Rodríguez, a directora do IES As Lagoas de Ourense, Elisa Rodríguez, varios membros dos equipos directivo e da biblioteca e mais outras persoas integrantes do profesorado e do alumnado do instituto. Parabéns a Xela e a Eliana Noemí!

(Aquí hai un par de fotos deste acto: Galería "Entrega do I Premio BREVITER")