Horario do IES Arcebispo Xelmírez I durante o mes de agosto

Durante o mes de agosto o IES Arcebispo Xelmírez I estará aberto desde as 10.00 até as 13.00 horas

Ensinanzas para persoas adultas

Matrícula 2024-2025

EBI: desde o 2 de setembro, o prazo permanecerá aberto todo o curso

ESA:

• 1º Cuadrimestre: matrícula aberta até o 31 de xullo entre o 2 e 10 de setembro.
  • 2º Cuadrimestre (para alumnado de nova incorporación): entre o 8 e o 17 de xaneiro

BAC:

• 1º Cuadrimestre: matrícula aberta até o 31 de xullo entre o 2 e 20 de setembro.
  • Para o alumnado que remate estudos da ESA, do 17 ao 28 de febreiro.

Enseñanzas Persoas Adultas de XLMRZFLE

Oferta e horarios dos ciclos formativos do IES Arcebispo Xelmírez I

Oferta e horarios dos ciclos formativos para o curso 2024-2025

Ciclos de grao básico

CD1AFD001100 Acceso e conservación en instalacións deportivas

Horario: 16.15-21.45

CD1IFC001200 Informática de oficina

Horario: 16.15-21.45

Ciclos de grao medio

CD2IMS000100 Vídeo disc-jockey e son

Horario:

Réxime Ordinario: 08.45-14.25

Réxime Modular: 16.15-22.30

Lista provisional de alumnado seleccionado para intercambio coa Escola Nadderud de Oslo

Valoración de méritos de alumnado de 1º de Bachalerato do IES Arcebispo Xelmírez I para a selección para a participación como beneficiarios dunha de Intercambio con centros de Noruega.

Provisionalmente estes son os alumnos/as seleccionados:

1. ****614**

2. ****597**

3. ****198**

4. ****448**

A lista de agarda provisional está composta polas seguintes alumnas/os:

1. ****522**

2. ****608**

3. ****140**

4. ****255**

O equipo de RadioClic! despídese por este curso

O equipo de RadioClic! deséxalle a todo o mundo un verán feliz. Na foto non están todos os membros do equipo, pero os que non están únense aos bos desexos!

Libros de texto 2024/25

Listaxes de libros de texto por curso:

Os clubs de lectura foron de excursión

Acompañadas polo profesor Rodrigo Ruíz e pola profesora Anaísa Amorim, un grupo de persoas participantes nos clubs de lectura cerraron este curso académico 2023-2024 visitando o Museo Meirande e mais a illa de San Simón.

(Aquí hai un par de fotos desta actividade: Galería "Os clubs de lectura foron de excursión")

Lista provisional de alumnado preinscrito para o Intercambio coa Escola Nadderud VGS

Publicación da lista provisional de alumnado preinscrito para o Intercambio entre o IES Arcebispo Xelmírez I e a Escola Nadderud VGS.

Ábrese un período de 3 días naturais para as reclamacións.

PDI "Imos crecer sempre?": Coltán e cobalto: extracción, uso e abuso

Cal é o custo social e medioambiental do noso desenvolvemento tecnolóxico na República Democrática do Congo? A explotación do coltán e o cobalto neste país deixa un rastro de inxustiza, explotación de seres humanos e contaminación do solo e da auga, lonxe dos países desenvolvidos onde se consomen os produtos que precisan destas materias primas.