Terra Chá

No mes de Decembro os alumnos e alumnas do noso centro seguiron traballando sobre o Plan Proxecta Etnografía e Medio Ambiente en Lugo, investigando a comarca de Terra Chá "moito que ver..."

Os alumnos de 3ºA abordamos as orixes da comarca da Terra Cha. Traballaron sobre as orixes de todas as localidades que conforman a comarca (vilalba, Castro de Rei, Outeiro de Rei, Begonte, Muras, Xermade, Guitiriz, Cospeito e Pastoriaza) a súa bandeira, os lugares de interese... así como as orixes da Mancomunidade de Municipios da Terra Cha.

Un mural, onde buscaron información sobre os seus dez concellos, destacando un lugar interesante para visitar de cada concello:

E de cada concello, as súas parroquias, onde está situado, a súa historia...

No referente a festas, os alumnos de 6B achegaron información da FESTA DA FILLOA DE MUIMENTA.

E sobre LENDAS E TRADICIÓNS, traballaron AS TRES BESTAS FERIDAS os alumnos de 1ºB:

Ao aproximarse o entroido e vinculado coa comarca os alumnos de 3ºA fixemos un
estudio do entroido máis popular , o de Val de Francos, no Concello de Castro de Rei:

blog | by Dr. Radut