Recomendacións ó alumnado de pedagoxía terapéutica

Bos días a tod@s:

Comenzamos unha nova semana de confinamento, recordade unha semana máis é unha semana menos para poder vernos e seguir coas nosas clases, por iso é importante non esquecer o traballado a aula durante este curso.

Os alumnos que acoden as aulas de pedagoxía terapéutica saben o importante que é aprender e/ou reforzar o aprendido a través do xogo, as cancións, as actividades lúdicas, por ese motivo a continuación enviamos un enlace a unha canle de youtube que nos vai a facilitar a aprendizaxe da lectura a través de vídeos de menor ou maior dificultade, esperamos  que practiquedes e que cantedes moi alto a parte final dos vídeos.

Moito ánimo a todos e todas!

Buenos días la tod@s:

Comenzamos una nueva semana de confinamiento, recordad una semana más es una semana menos para poder vernos y seguir con nuestras clases, por eso es importante no olvidar el trabajado el aula durante este curso.

Los alumnos que acuden las aulas de pedagogía terapéutica saben el importante que es aprender y/o reforzar el aprendido a través del juego, las canciones, las actividades lúdicas, por ese motivo a continuación enviamos un enlace la un canal de youtube que nos va a facilitar el aprendizaje de la lectura a través de venidlos de menor o mayor dificultad, esperamos  que practiquéis y que cantéis muy alto la parte final de los venidlos.

Mucho ánimo a todos y todas!

blog | by Dr. Radut