Consello escolar

Consello Escolar

Esta é a nova composición do Consello Escolar.

Equipo directivo:

M. Isabel Blanco Pumar

Manuel Borrajo Fernández

Mª Consuelo Novoa

Representantes profesorado:

Isabel Cid Rivero

Alicia Rivas Fernández

Silvia Alonso Pérez

Esperanza González Rodríguez

Mª del Mar Blanco Alonso

Representantes pais/nais:

Beatriz Cuenca Valera

Rocío Rodríguez Álvarez (ANPA)

Pablo Seoane Castro

Iria Dopazo Cid

Pamela Suárez Suárez

Representante PAS:

Mª de Mar Santana

Representante Concello:

Teresa González Lamelas

Composición Consello Escolar 2022-2024

Esta é a nova composición do Consello Escolar segundo as eleccións celebradas en novembro de 2022.

Equipo directivo:

M. Isabel Blanco Pumar

Manuel Borrajo Fernández

Mª Consuelo Novoa

Representantes profesorado:

Silvia Alonso Pérez

Esperanza González Rodríguez

Felipe Blanco Míguez

Ruth Costa Pascual

Elena Blanca Gómez Vila

Representantes pais/nais:

Rocío Rodríguez Álvarez (ANPA)

Pablo Seoane Castro

Iria Dopazo Cid

María Rosario Fernández Blanco

Mónica Rodríguez Domínguez

Representante Concello:

Teresa González Lamelas

Relación de candidaturas admitidas para o Consello Escolar

Segundo reunión da Xunta Electoral de hoxe, día 15 de novembro, informamos que todas as candidaturas presentadas para o sector de pais/nais ou titores legais foron admitidas.

Ábrese un prazo de 2 días para posibles reclamacións.

Premendo aquí pódese consultar a relación de candidaturas.

Aberto prazo presentación candidaturas Consello Escolar 2022

Informamos que dende o día 3 ata o 11 de novembro incluído está aberto o prazo de presentación de candidaturas ao Consello Escolar.

Para presentarse é preciso facer unha solicitude a través do impreso dispoñible na Secretaría. O impreso de solicitude tamén se pode descargar dende aquí e entregar xa cuberto no centro.

Aproveitamos para facilitarvos o calendario electoral co fin de que teñades presentes todas as datas relevantes para o proceso.

Recordarvos que este ano hai que renovar dous representantes dos pais/nais ou titores legais do alumnado e substituír por un ano a un membro que xa non está dispoñible.

É conveniente que os candidatos (posibles membros) se preocupen polo funcionamento do centro, aportando as súas ideas para melloralo.

Calquera pai, nai ou titor/a legal do alumnado do centro que figure no censo pode presentarse para, de ser elixidos, formar parte do Consello Escolar.

É necesario ter en conta que os pais/nais ou titores legais do alumnado que forman parte do Consello Escolar son os seus representantes no centro.

Non dubiden en contactar co centro educativo para resolver calquera cuestión que lles poida xurdir.

Renovacións membros Consello Escolar

Durante o mes de novembro levarase a cabo o proceso de eleccións do Consello Escolar para a renovación dos correspondentes membros.

Na páxina web iremos informando de todo o proceso.

O próximo xoves, día 27, ás 9:35 horas. procederase a facer o sorteo público para seleccionar os membros da Xunta Electoral que se constituirá o 2 de novembro.

Aberto prazo presentación candidaturas Consello Escolar

Informamos que dende hoxe día 2 ata o 10 de novembro incluído está aberto o prazo de presentación de candidaturas ao Consello Escolar.

Renovación Consello Escolar

Na páxina web iremos informando de todo o proceso.

O próximo luns, día 25, procederase a facer o sorteo público para seleccionar os membros da Xunta Electoral que se constituirá o 2 de novembro.