Recomendámosche

II CERTAME DE MICRORRELATOS DAS LETRAS GALEGAS CSIF ENSINO

O alumnado de 6°B foi o 2º PREMIADO do II Certame de Microrrelatos das Letras Galegas CSIF ENSINO, co relato "Avoa".

PARABENS!!

A AVOA

AUDICONTOS PARA AS LETRAS GALEGAS 2021

O vindeiro luns, 17 de maio, celébrase o Día das Letras Galegas!!

Este ano adícase a poetisa Xela Arias

REPOSITORIO DE CONTOS

Ola de novo!!

Deixovos un repositorio de contos para desfrutar do voso tempo de lecer perante o confinamento.  Se premedes no enlace que aparece debaixo de cada portada de libro poderes acceder ao visionado do conto.

Agardo que vos resulten interesantes!!

XVI ENTREGA DE PREMIOS PURA E DORA VÁZQUEZ DE NARRATIVA E ILUSTRACIÓN

O pasado martes, 4 de febreiro, o CEIP de Maceda foi escollido para a celebración da XVI entrega de Premios Pura e Dora Vázquez de narrativa infanto xuvenil e ilustración.

O gañador da categoría de narración foi Rafa Vilar González coa obra "O libro dos oficios".

Na categoría de ilustración, a gañadora foi María Villarino López.

24 DE OUTUBRO, "DÍA INTERNACIONAL DAS BIBLIOTECAS"

O día 24 de outubro conmemórase o "Día Internacional das Bibliotecas". Elixiuse esta data porque o 24 de outubro de 1992 a Biblioteca de Saraxevo sufriu un devastador incendio durante o conflito dos Balcáns.

"DANIELA PIRATA"

O alumnado do cole participou nun contacontos pola igualdade de xénero, dentro do programa "Ler, conta moito".

Nesta ocasión versaba sobre o libro "Daniela, a pirata". Convertímonos nunha pirata moi valente, decidida e pícara, que foi quen de gañar aos mais temidos lobos de mar...ollade a súa singladura...